مرادی: تمریناتم در آکادمی آغاز شده است؛هدفم کسب سهمیه المپیک است

مرادی: تمریناتم در آکادمی آغاز شده است؛هدفم کسب سهمیه المپیک است
دونده ماراتن کشورمان گفت: تمرینام را در آکادمی ملی المپیک شروع کرده ام و امیدوارم بتوانم حدنصاب ورودی المپیک را کسب کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ؛محمدجعفر مرادی اظهار داشت: تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده ام و برنامه هایم را از، اشکان غلامی که در حال حاضر برای گذراندن دوره مربیگری در آمریکا می‌باشد، دریافت کرده ام  و با حریف تمرینی خود مرتضی بیرانوند در حال تمرین هستم.

 وی افزود: قبل از شروع فصل جدید، تمریناتم را دور دریاچه ورزشگاه آزادی تهران انجام می دادم تا در ماه جاری و به پیشنهاد شخص بنده به رئیس فدراسیون تمریناتم را در آکادمی ملی المپیک آغاز کردم. هر روز حدود 40 کیلومتر می دوم  و تمام سعی خود را برای کسب سهمیه انجام خواهم داد. تمرینات آماده سازی را تا 10 فروردین ماه سال آینده (1395) ادامه خواهدم داد. پس از آن با آمادگی لازم برای کسب سهمیه المپیک، در مسابقه دوی ماراتن پاریس که 13 فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد، اعزام خواهم شد.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: ورودی المپیک ریو برای ماراتن 2:17:00 ساعت می‌باشد که با توجه اینکه سال گذشته در ماراتن دبی توانستم با زمان 2:17:41 ساعت بدوم و همچنین با شرکت در ماراتن سوئد در خردادماه امسال توانستم با ثبت زمان 2:21:09 ساعت نایب قهرمان شوم، با این تفاسیر امیدوارم بتوانم ورودی المپیک را کسب کنم.

 

۲۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.