بانوان سانداکار تیم ملی ووشوی ایران فینالیست شدند

بانوان سانداکار تیم ملی ووشوی ایران فینالیست شدند
بانوان سانداکار تیم ملی ووشوی ایران با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی مسابقات قهرمانی جهان راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛ عصر امروز(سه شنبه) و در ادامه رقابت های ووشوی قهرمانی جهان در اندونزی، صدیقه دریایی، شهربانو منصوریان و مریم هاشمی جواز حضور در دیدار فینال رقابت های بخش ساندای بانوان را کسب کردند.
در مرحله نیمه نهایی وزن 60 کیلوگرم، صدیقه دریایی برابر تان گوین از ویتنام قرار گرفت و در 2 راند متوالی پیروز شد تا راهی فینال شود. وی در دیدار نهایی عصر چهارشنبه به مصاف مریا مانالو از کشور میزبان می رود.
دریایی پیش از این و پس از استراحت در دور نخست، سانداکاری از پرو را شکست داده بود.
در مرحله نیمه نهایی وزن 65 کیلوگرم، شهربانو منصوریان در 2 راند متوالی بر دلپین استامبولی از فرانسه غلبه کرد و به فینال رسید تا برای کسب مدال طلا با هرگی باکیدان از فیلیپین مبارزه کند.
منصوریان پس استراحت در دور نخست بر نماینده ویتنام چیره شده بود.
در مرحله نیمه نهایی وزن 70 کیلوگرم، مریم هاشمی با نمایشی خیره کننده مقابل کریستینا استانکو از رومانی پیروز شد تا او نیز فینالیست شود و برای کسب مدال طلا به مصاف حریفی از جمهوری چک برود. وی پس از استراحت در دور نخست برابر حریفی از قزاقستان  پیروز شده بود.
در وزن 85 کیلوگرم بخش ساندای مردان، امیر فضلی پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ارسلان بکتمیروف نماینده نامدار روسیه رفت و در مبارزه ای دیدنی پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. فضلی صبح فردا در نیمه  نهایی با حریفی از انگلیس مصاف می دهد.
در وزن 90 کیلوگرم، حمید رضا قلی پور پس از استراحت در دور نخست به راحتی و با استفاده از فنون مختلف بر پتراندوس از جمهوری چک چیره شد و به نیمه نهایی رسید تا صبح فردا با لارسون از سوئد مباره کند.
اما در وزن 75 کیلوگرم سجاد عباسی که پیش از این حریفی از برمودا را شکست داده بود در مرحله یک چهارم نهایی برابر حریف قدرتمندی از چین با وجود تلاش فراوان  شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

۲۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۸:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.