در دیدار کیکاوس سعیدی با رئیس کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی: فدراسیون گلف باید فضای ورزشی مناسب در اختیار داشته باشد

در دیدار کیکاوس سعیدی با رئیس کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی: فدراسیون گلف باید فضای ورزشی مناسب در اختیار داشته باشد
صبح امروز کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون گلف،در این دیدار کیومرث هاشمی گفت:مهمترین اولویت این رشته ورزشی در راستای توسعه و گسترش آن در سراسر کشور ثبات مدیریتی است که این موضوع می تواند به عنوان یک اصل مدیریتی، سیاستها و اهداف مورد نظر فدراسیون را فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه در فدراسیونهای جهانی و کشورهای پیشرفته رئیس یک فدراسیون بیش از 10 تا 15 سال در سمت خود حضور دارد افزود؛با انتخاب کیکاوس سعیدی در دوره جدید انتخابات فدراسیون، فرصت خوبی برای تکمیل برنامه های گذشته فراهم خواهد آمد و می‌توان فرصت ها را به نقطه قوت تبدیل کرد و به عنوان مهمترین اصل و اولویت فدراسیون بر روی برنامه های قبلی و پیش رو تمرکز داشت.

در این دیدار هاشمی ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده توسط فدراسیون اعلام کرد؛هیاتهای ورزشی در سطح استانها بازوان اصلی فدراسیونها هستند و نقش کلیدی و بسیار مهمی دارند به همین خاطر با توجه به محدودیتهایی که به لحاظ سخت افزاری همچون زمین و امکانات و محدودیت های مالی در نقاط مختلف کشور وجود دارد باید شرایطی فراهم شود تا مدیران کل ورزش استانها با فدراسیون همکاری متقابلی برقرار و از ظرفیتهای بخشهای خصوصی و توانمندیهای منطقه ای خود برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی استفاده کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه گلف رشته المپیکی است و توجه خاصی در دنیا به این رشته وجود دارد گفت: فدراسیون باید ابزار اولیه که همان فضای ورزشی است را در اختیار داشته باشد و نسبت به ساماندهی تیم ملی در دو بخش بانوان و آقایان اقدام و اهداف خود را دنبال کند.

وی درادامه اذعان داشت؛جهت آشنایی و شناسایی دانش آموزان با گلف باید میان فدراسیون و معاونین آموزش و پرورش ارتباط ایجاد شود و در راستای توسعه این این رشته در میان اقشار مختلف تلاشهای لازم صورت پذیرد.

کیومرث هاشمی در پایان از تقویت و حمایت فدراسیون گلف توسط کمیته ملی المپیک خبر داد و افزود؛ این کمیته حمایت و پشتیبانی خود از این رشته ورزشی اعلام و در رسیدن این فدراسیون به اهداف والای ورزشی تلاش خواهد کرد.

۲۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.