زهرا کیانی: با تمام وجود برای مدال طلا تلاش کردم

زهرا کیانی: با تمام وجود برای مدال طلا تلاش کردم
نایب قهرمان مسابقات ووشوی بزرگسالان جهان در اندونزی، گفت: با تمام وجود برای رسیدن به مدال طلا تلاش کردم و از حریفانم بهتر بودم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت روابط عمومی "زهرا کیانی" پس از کسب مدال نقره سیزدهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جهان در اندونزی تصریح کرد: اولین حضورم در مسابقات جهانی رده سنی برگسالان را تجربه می کنم و معتقدم سطح فنی آن با دیگر رده ها قابل مقایسه نیست.
وی افزود: امروز در فرم چانگ چوان عملکرد بسیار خوبی داشتم و معتقدم باید مدال طلا به من می رسید اما نماینده روسیه با اختلاف بسیار اندکی قهرمان شد.
کیانی اظهار داشت: از اینکه نتوانستم به حق خودم که مدال طلا بود دست یابم مقداری ناراحت هستم اما از اینکه نخستین مدال نقره بانوان تالوکار ایران در رده سنی بزرگسالان مسابقات جهانی را به دست آوردم، احساس خوبی دارم.
در ادامه الهام صادقی مربی تیم تالوی بانوان ایران نیز تصریح کرد: انصافا زهرا کیانی نمایشی بسیار ایده آل و بدون اشتباهی داشت و از اینکه در سن 16 سالگی به چنین افتخاری دست یافت، خوشحال هستم.
وی در مورد تالوکار روسیه ای که با اختلاف بسیار اندکی به مدال طلا دست یافت، گفت: او نیز بسیار خوب بود و عملکرد نزدیک زهرا کیانی و تالوکار روسیه ای سبب شد تا داوران مقداری سلیقه ای تصمیم گرفته و امتیاز بیشتری به نماینده روسیه بدهند.
.

۲۶ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.