برتری بانوان سانداکار ایران مقابل حریفان و صعود به نیمه نهایی

برتری بانوان سانداکار ایران مقابل حریفان و صعود به نیمه نهایی
بانوان سانداکار ایران با غلبه برحریفان خود ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در اندونزی، مدال برنز خود را قطعی کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛ سیزدهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از روز شنبه با حضور هزار ورزشکار از 82 کشور به میزبانی شهر جاکارتای اندونزی آغاز شده است و چهارشنبه شب با شناخت نفرات و تیم های برتر به پایان می رسد.
در رقابت های نوبت عصر امروز(دوشنبه)، صدیقه دریایی، شهربانو منصوریان و مریم هاشمی که دور نخست را با استراحت پشت سرگذاشته بودند، مقابل حریفان خود به برتری دست یافته تا ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کنند.
صدیقه دریایی در وزن 60 کیلوگرم به مصاف گابریلا ایزابل از پرو رفت و در 2 راند متوالی به پیروزی رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند. وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده ویتنام می رود.
در وزن 65 کیلوگرم، شهربانو منصوریان در دیداری حساس به مصاف هو آی تان  از ویتنام رفت و در راند دوم حریف خود را ناک اوت کرد و پیروز شد تا با صعود به جمع چهار نفر برتر، مدال برنز خود را قطعی کند. منصوریان برای رسیدن به فینال باید از سد دلپین استامبولی از فرانسه عبور کند.
در وزن 70 کیلوگرم، مریم هاشمی با ارائه مبارزه ای منطقی توانست بر داریا شینا از قزاقستان غلبه کرده و راهی مرحله  نیمه نهایی شود و مدال برنز خود را قطعی کند.
دارنده 2 مدال طلای جهان در مرحله نیمه نهایی به مصاف سانداکاری از رومانی می رود.
همچنین عصر امروز هانیه رجبی در فرم دائو شو با امتیاز 9.45، محسن احمدی در شینگ یی چوان با امتیاز 9.41، فرشاد عربی و طاهر قاسمی در نن گوئن به ترتیب امتیاز 9.59 و 9.46 به کار خود پایان دادند.
فردا (سه شنبه) زهرا کیانی، هانیه رجبی و رضا خلف زاده در بخش تالو به همراه تیم دوئلین متشکل از(محسن احمدی، نوید مکوندی و ابراهیم فتحی) در کنار اعضای تیم ساندای مردان ایران به مصاف حریفان می روند. 

۲۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۵:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.