بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی تکواندو و جودو

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی تکواندو و جودو
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در آکادمی ملی المپیک،از اردوی تیم های ملی تکواندو و جودو که در آستانه سفر به رقابت های کسب امتیاز سهمیه المپیک ریو می باشند بازدید و با کادر فنی آنها گفتگو کرد.

به گزارش روابط عکمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به همراه اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی دقایقی پیش ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان دیدن و با کادر فنی آن گفتگو کرد.
در این دیدار هاشمی ضمن قدردانی از تلاشهای فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان و خسته نباشید به آنها عنوان داشت:تیم ملی تکواندو مردان کشورمان تا کنون در رقابتهای گرند پری نتایج خوبی گرفته و امیدواریم در مسابقات مکزیک بتوانند به آنچه که می خواهند دست یابند.دربخش بانوان نیز قطعا با تمریناتی که ملی پوشان پشت سر می گذارند در رقابتهای قاره ای فیلیپین خواهند توانست سهمیه المپیک ریو را کسب کنند.
وی ادامه داد:نگاه ما به رشته های مدال آوری همچون تکواندو حمایتی است و هر آنچه در توان داریم از تکواندو حمایت خواهیم کرد و بدون تردید با کادر فنی پر تلاش و زحمتکش و ملی پوشان خوبی که دارد این عزیزان خواهند توانست هم در رقابتهای کسب سهمیه و هم در المپیک انتظارت را برآورده کنند.
در ادامه بیژن مقانلوسرمربی تیم ملی تکواندو ضمن قدردانی از حمایت های رئیس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: اگر دو تن از ملی پوشان ما دچار مصدمیت نمی شدند قطعا الان هر چهار سهمیه مردان را قطعی کرده بودیم ولی ناامید هم نیستیم و امیدورایم در رقابتهای گرند پری مکزیک بتوانیم به این مهم دست یابیم.
سپس در فضایی صمیمانه ملی پوشان تکواندو حاضر در اردو با کیومرث هاشمی درد دل کرده و برخی انتظارات و درخواست های خود را مطرح کردند که رئیس کمیته ملی المپیک عنوان داشت در جهت برطرف کردن نیازها و درخواستهای ملی پوشان اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.
همچنین رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن دیگر از تمرینات تیم ملی جودو بازدید و با ملی پوشان و مربیان آن دیدار و گفتکو کرد.
در این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای ملی پوشان در رقابتهای پیش رو عنوان داشت:جودو می تواند ضمن کسب سهمیه لازم در المپیک ریو حتی در صورت تمرینات مستمر،اردو و تورنمنت های برون مرزی،نمایش مطلوبی از خود در المپیک به اجرا بگذارد.
وی گفت:تیم ملی جودو بزودی راهی رقابتهای کره جنوبی خواهد شد و هر چه این عزیزان در چنین رقابتهایی حضور داشته باشند ضمن افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی خود،با تجربه تر شده و اعتماد بفسشان در رقابتهای مهمی همچون المپیک بیشتر خواهد شد.

۲۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.