فرشاد عربی: شیرین ترین مدال دوران ورزشی ام را کسب کردم

فرشاد عربی: شیرین ترین مدال دوران ورزشی ام را کسب کردم

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛فرشاد عربی که امروز(دوشنبه) مدال نقره سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان در شهر جاکارتای اندوزی را کسب کرد اذعان داشت: آسیب دیدگی سخت و طولانی را پشت سرگذاشتم و چند بار نیز عمل جراحی داشتم. سپری کردن این دوران برایم دشوار بود و همین مساله ارزش مدال مسابقات جهانی اندونزی را افزایش می دهد.
وی افزود: همچنین به دنبال این بودم که ناکامی در بازیهای آسیایی اینچئون را جبران کنم که با لطف خداوند این مهم انجام شد.
عربی اظهار داشت: تمرینات سختی را زیر نظر مربی چینی برگزار کردیم و در بسیاری از مواقع با درد شدید کارم را دنبال می کردم، چراکه می خواستم ثابت کنم هنوز تمام نشده ام.
تالوکار پرافتخار کشورمان ادامه داد: شاید خیلی ها فراموش کرده بودند که در 5 دوره مسابقات قهرمانی جهان، اولین مدال تیم ملی ووشوی ایران را کسب کردم، اما دکتر علی نژاد به من اعتماد کرد و خوشحالم که جواب اعتماد ایشان را به بهترین نحو دادم.
وی گفت: امروز نسبت به روز نخست پیکارها با آرامش بیشتری فرم خود را اجرا کردم و امیدوارم در رقابت های نوبت عصر هم عملکرد خوبی داشته باشم.
فرشاد عربی در پایان عنوان کرد: مدتی استراحت خواهم کرد و سپس تمرینات را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده برگزار می شود، آغاز می کنم.

۲۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.