شمشیربازی قهرمانی کشور؛برترین تیم‌های سابر مردان و اپه و فلوره بانوان معرفی شدند

شمشیربازی قهرمانی کشور؛برترین تیم‌های سابر مردان و اپه و فلوره بانوان معرفی شدند
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور با معرفی برترین تیم‌های شرکت کننده در اسلحه سابر مردان و دو اسلحه اپه و فلوره بانوان پیگیری شد.

به گزارش  روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در چارچوب مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور و در بخش مردان، دیدارهای تیمی اسلحه سابر به میزبانی تهران و با حضور 11 تیم برگزار شد.
در این بخش از رقابت‌ها و پس از برگزاری 10 دیدار تیمی، دو استان آذربایجان شرقی و یزد در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند، ضمن اینکه مازندران و تهران نیز عنوان مشترک سوم را به خود اختصاص دادند.
در چارچوب همین رقابت‌ها و در بخش بانوان که به میزبانی ارومیه در جریان بود، تیم تهران در میان 12 تیم شرکت کننده در اسلحه فلوره بانوان و پس از انجام 11 بازی تیمی در این بخش، به عنوان نخست دست یافت، ضمن اینکه استان یزد هم دوم شد.
همچنین تیم‌های اصفهان و توابع تهران به عنوان مشترک سوم دست یافتند.
دیدارهای تیمی اسلحه اپه بانوان هم با حضور 13 تیم برگزار شد که طی آن و پس از انجام 12 دیدار تیمی، اصفهان و آذربایجان غربی به ترتیب اول و دوم شدند و عنوان سوم مشترک نیز به تیم‌های تهران و همدان اختصاص پیدا کرد.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان با برگزاری دیدارهای انفرادی و تیمی اسلحه سابر بانوان به پایان می‌رسد.

۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.