مربی احسان حدادی : وقتی حدادی هدف دارد، کارکردن با او سخت نیست

مربی احسان حدادی : وقتی حدادی هدف دارد، کارکردن با او سخت نیست
کیم بوخونسف می‌گوید وقتی احسان حدادی هدف بزرگی در سر دارد، کار کردن با او سخت نیست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ؛کیم بوخونسف مربی احسان حدادی  اظهار داشت: از اینکه دوباره به ایران آمدم و در کنار حدادی هستم خوشحالم. کار کردن با حدادی سخت نیست چرا که او قهرمان هدفمندی است و برای هدفی که مقدس می‌پندارد می‌جنگد. قبل از رقابت های المپیک لندن که با حدادی کار میکردم گاهی از کسب نتیجه او در المپیک ناامید می‌شدم چرا که سطح مسابقات المپیک لندن و سطح آمادگی رقبای حدادی را خیلی بالاتر میدانستم ولی حدادی مصمم به کسب مدال در المپیک بود و همین حس او مرا آرام تر می‌کرد.کار سختی بود و او توانست با تلاش و انگیزه اش مدال نقره المپیک لندن را تصاحب کند. او حتی شانس کسب مدال طلا را هم داشت ولی کمی بدشانس بود.

مربی روسی افزود: روزانه هفت ساعت مفید با حدادی تمرین می‌کنیم و بخی از تکنیک هایی را که نیاز به اصلاح دارند با انجام حرکات اصلاحی تغییر می‌دهیم. او ورزشکار با هوشی است و همین امر به کوتاه کردن زمان ممکن برای آماده سازی او کمک می‌کند.

بوخونسف تاکید کرد: اردوهای منظم یکی از آیتم هایی است که با همفکری و برنامه ریزی رئیس فدراسیون و سایر مسئولان ورزش کشور در بهبودی رکوردهای تمرینی حدادی نقش به سزایی را ایفا می‌کند. اینکه کیهانی و سایر مسئولان دسته به دست هم داده اند تا حماسه 2012 لندن توسط حدادی دوباره تکرار شود، قابل ستایش است و امیدوارم تا همین همدلی ادامه دار باشد.

وی در پایان گفت: اردوی کیش را بمدت 40 روز با برنامه های خاصی ادامه می‌دهیم تا بعد از اتمام این دوره دور جدید تمرینات را در افریقای جنوبی آغاز کنیم. شرایط خوب و رضایتمند است.

 

 

۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.