مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا؛مهشاد شعیبی و مهتا خانلو قهرمان بخش ۲ نفره شدند / معرفی فینالیست های بخش انفرادی

مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا؛مهشاد  شعیبی و مهتا خانلو قهرمان بخش ۲ نفره شدند / معرفی فینالیست های بخش انفرادی
تیم مهشاد شعیبی و مهتا خانلو عنوان قهرمانی بخش ۲ نفره مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا را از ان خود کردند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس: جدول اصلی رقابت های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا در ۲ بخش دختران و پسران پیگیری شد و در بخش انفرادی تنیسورها در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت در بخش دختران مهتا خانلو با نتیجه ( ۱-۶ و ۱-۶ ) ملینا مهرانی را شکست داد و مهشاد شعیبی با نتیجه

( ۱-۶ و ۳-۶ ) نیلوفر قاسمعلی پور را از پیش براشت تا برترین ها راهی فینال شوند. در مرحله نیمه نهایی بخش پسران نیز در نخستین دیدار جلال صادک از لبنان با نتیجه ( ۲) ۶-۷ و ۲-۶ ) ماهان میر معزی را مغلوب کرد و سیاوش شیردل با نتیجه ( ۲-۶ و ۲-۶ ) سهراب دگمه چین را برد و فینالیست های این بخش نیز مشخص شدند.

در ادامه و در بخش ۲ نفره پسران تیم سهراب دگمه چین و ماهان میر معزی با نتیجه ( ۷-۱۰ ) ۶-۲ و ۵-۷ ) عرفان درویش نوری و سینا یوسف زاده را شکست دادند و جلال صداک از لبنان و سیاوش شیردل با نتیجه ( ۱-۶ و ۰-۶ ) مقابل زوج امیر حسین روشنی و ارکین توتونچی به پیروزی رسیدند تا فینالیست های این بخش مشخص شوند. در بخش دختران نیز تنیسورها در مرحله فینال به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت زوج مهشاد شعیبی و مهتا خانلو با برتری ( ۴-۶ و ۲-۶ ) نیلوفر قاسمعلی پور و کیانا غفرانی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

به این ترتیب این مسابقات امروز در زمین های مجموعه ،رزشی ملل اصفهان با برگزاری دیدارهای فینال به پایان می رسد.

 یاد آور می شود: مدیریت مسابقات بر عهده سام صدری است و مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور و حسن لاچینانی، سهیل صدری، محمد زرمهر، احسان رحیمی، صبرا سلیمانی، لعیا خیام باشی ، الهام احمدی و فرناز فرخ پورنیز به عنوان داور حضور دارند.

۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.