دکترعلی نژاد: روسیه و بلغارستان میزبان مسابقات جهانی ووشو شدند

دکترعلی نژاد: روسیه و بلغارستان میزبان مسابقات جهانی ووشو شدند
سی و یکمین اجلاس فدراسیون جهانی برگزار و در جریان آن کشورهای روسیه و بلغارستان به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی جهان در رده های سنی بزرگسالان و جوانان انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دکترمهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی ایران و عضو هیات رئیسه جهانی این رشته دراین باره تصریج کرد: این جلسه که حدود پنج ساعت و نیم به طول انجامید در هتل سلطان اندونزی برگزار شد و تصمیمات مهمی در آن اتحاذ گردید.
وی افزود: نفرات پیشنهادی فدراسیون های قاره ای برای حضور در دوره جدید هیات رئیسه جهانی معرفی شدند که این نفرات فردا در کنگره جهانی معرفی و در صورت تایید، معرفی خواهند شد.
علی نژاد در مورد انتخاب رییس فدراسیون جهانی گفت: این انتخابات فردا (جمعه) و در حین کنگره انجام می شود.امروز آقای گلن کیت رییس نیوزلندی قاره اقیانوسیه از نامزدی انصراف داد تا "یو زای چنگ" رییس فعلی فدراسیون جهانی تنها نامزد باشد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی در مورد میزبان ششمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان که باید مهرماه سال آینده برگزار شود، اظهار داشت: شهرهای بورگاس بلغارستان، مسکو روسیه و شرم الشیخ مصر کاندیدای میزبانی بودند که در نهایت بورگاس بلغارستان به عنوان میزبان انتخاب شد.
وی در ادامه توضیح داد: همچنین میزبانی چهاردهمین دوره مسابقات بزرگسالان جهان که سال 2017 برگزار خواهد شد نیز به شهر کازان روسیه رسید. شهر کازان در رقابت با پاریس فرانسه و ورشو لهستان به عنوان میزبان معرفی شد.
نایب رییس فدراسیون ووشوی آسیا ادامه داد: همچنین هشتمین دوره جام جهانی ساندا و هفتمین دوره مسابقات جهانی سنتی در سال 2016 به چین رسید.
علی نژاد گفت: برای میزبانی دومین دوره مسابقات جهانی تای چی نیز ایتالیا و لهستان نامزد بودند که ایتالیا انصراف داد و به لهستان که به تازگی دولت آن تغییر کرده است، یک ماه فرصت داده شد تا نامه رسمی حمایت دولت جدید را برای میزبانی به فدراسیون جهانی ارائه کند.
به گفته وی، در جلسه هیات رئیسه جهانی، مسوولان کمیته های فنی، ووشوی سنتی، توسعه و بازاریابی، پزشکی و ورزشکاران گزارش جلسات خود را ارائه کردند.
رییس فدراسیون ووشوی ایران با اشاره به اینکه پیگیری یک سال و نیم اخیر وی بالاخره ثمر داد، گفت: در مسابقات امسال که از 23 آبان ماه آغاز خواهد شد، جزئیات امتیازات ساندا و تالو همزمان با دیدارها، روی اسکوربورد ثبت می شود.
علی نژاد خاطرنشان کرد: در جلسه امروز کشور رواندا به صورت رسمی به عضویت فدراسیون جهانی ووشو در آمد و اساسنامه فدراسیون جهانی با برخی اصلاحات روبرو شد.

۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.