مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا – کویت؛ تراپ بانوان در جایگاه چهارم آسیا ایستاد

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا – کویت؛ تراپ بانوان در جایگاه چهارم آسیا ایستاد
ششمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا کویت در حالی دیروزدر رشته تراپ بانوان پیگیری شد که ٬ نمایندگان کشورمان ٬ علی رغم تلاشهای فراوان از رسیدن به فینال بازماندند و در بخش تیمی در جایگاه چهارم آسیا ایستادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت  فدراسیون تیراندازی ٬ دراین مسابقات که عصر دیروزدر کشور کویت برگزار شد ٬ سپیده سیرانی، مرضیه پرورش نیا، شیوا فرح پورنمایندگان کشورمان بودند ٬ که در نهایت و پس از تلاشهای فراوان به فینال نرسیده و با قرار گرفتن در جایگاه چهارمی آسیا به کار خود پایان دادند.
گفتنی است که در میان حضور ۳۴ تیرانداز را در سه راند شاهد بودیم که ورزشکاران کشورمان ، سیرانی با امتیاز ۶۷، شیوافرح پور با امتیاز ۶۰ و مرضیه پرورش نیا با امتیاز ۶۴ به ترتیب در مکان های ۱۰، ۲۲ و ۲۹ آسیا قرار گرفتند.
در این مسابقات تیم ٬ چین، کره جنوبی و قزاقستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
شایان ذکر رشته تراپ مردان که دیروز ورزشکاران کشورمان در روز اول به مصاف حریفان آسیایی خود رفتند امروز در سه راند شانس خود را برای دریافت مدال امتحان می کنند.
سیزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا – کویت از ۱۲ لغایت ۲۲ آبان ماه با حضور ۸۳۵ ورزشکار از ۳۲  کشور آسیا در کویت برگزار می شود.

۱۸ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.