نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس؛این دوره از حیث تجربه آموزی بسیار مفید و کاربردی بود

نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس؛این دوره از حیث تجربه آموزی بسیار مفید و کاربردی بود
حضورم در دوره مدیریت پیشرفته ورزشی علی رغم سابقه نسبتا کمی که در فدراسیون به عنوان نائب رئیس داشتم با اطمینان از لحاظ تجربی یکسال و نیم جلوافتادم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مهرافزا منوچهری نائب رئیس فدراسیون تنیس به عنوان یکی از شرکت کنندگان دوره مدیریت پیشرفته ورزشی  اظهار داشت:آموخته های ما در این دوره در فدراسیون تنیس بسیار اثرگذار بود،این موضوع به دلیل حضور ریاست فدراسیون تنیس نیز در این دوره ها سرعت و شدت بیشتری به خود گرفت .
وی ادامه داد:این دوره با تمامی دوره های آموزشی که تا کنون گذرانده بودم متفاوت بود ، به همین منظور و به دلیل جدیتی که در این دوره ها به لحاظ کار عملی شرکت کنندگان  اعمال می شد بهتر است که این دوره با توجه به مطالبی که در آن ارائه می شود سطوح بالای مدیریتی فدراسیونها و سازمان های ورزشی تحت آموزش قرار گیرند .
وی ادامه داد : حضور اساتید با تجربه و خبره در این دوره یکی دیگر از نقاط قوت آن بود که امیدوارم همانگونه که ما از آن بسیار استفاده کردیم در آینده نیز برای سایر فدراسیونها مفید فایده باشد و آنها با حضور نمایندگان خود در این دوره ها قدر این فرصت را بدانند .

۱۸ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.