شمشیربازی قهرمانی کشور – ارومیه؛نماینده اردبیل در اسلحه اپه مردان قهرمان شد

شمشیربازی قهرمانی کشور – ارومیه؛نماینده اردبیل در اسلحه اپه مردان قهرمان شد
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان با برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه اپه مردان و قهرمانی نماینده اردبیل در این بخش از رقابت ها آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان از روز یکشنبه در ارومیه آغاز شد. روز نخست این رقابت ها به برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه اپه مردان اختصاص داشت که با حضور 62 شمشیرباز از 16 استان برگزار شد.

شرکت کنندگان در دیدارهای انفرادی اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان، دیدارهای خود را در قالب 10 جدول مقدماتی آغاز کردند که طی آن و پس از انجام 162 دیدار مقدماتی و همچنین 48 دیدار حذفی، امیررضا کنعانی از اردبیل به عنوان قهرمانی دست یافت.

عنوان دوم این مسابقات به محمد اسماعیلی از زنجان رسید ضمن اینکه طاهر عاشوری از آذربایجان غربی و محمدرضایی از اصفهان نیز عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان امروز دوشنبه با برگزاری دیدارای انفرادی اسلحه فلوره مردان در ارومیه پیگیری می شود. 45 شمشیرباز از 12 استان برای شرکت در این بخش از مسابقا اعلام آمادگی کرده اند.

۱۸ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.