12روز مانده به مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان- هیوستون ؛رسول تقیان: در اوج آمادگی هستم

12روز مانده به مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان- هیوستون ؛رسول تقیان: در اوج آمادگی هستم
رسول تقیان وزنه بردار ملی پوش دسته 77 کیلوگرم امیدوار است، در آستانه رقابتهای جاهنی آمریکا گفت: سعی دارم با قدرت و توان بالا در هیوستون وزنه بزنم و بهترین عملکرد را در این دوره داشته باشم.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، تقیان که تجربه حضور در مسابقات جهانی 2013 و 2014 را در کارنامه خود دارد، در فاصله 12 روز تا رقابتهای جهانی 2015 در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی تصریح کرد: هم اکنون تیم ملی در وضعیت خوبی به سر می برد و همه وزنه برداران ملی پوش آمادگی مطلوبی دارند. تقریباً 95 درصد آماده حضور در رقابتهای جهانی امریکا هستیم.

وی ادامه داد: خودم نیز رکوردهایم در این مدت باقی مانده به مسابقات جهانی بهتر از قبل شده است و در ضمن شرایط خیلی خوبی دارم و در اوج آمادگی به سر می برم. البته درد کهنه کمر همچنان با من همراه است اما با کمک دکتر باقری، فیزیوتراپ و همینطور ماساژور تیم ملی توانستنم بدون مشکل به تمریناتم ادامه دهم. در هر حال سعی دارم با قدرت و توان بالا در هیوستون وزنه بزنم و بهترین عملکرد را در این دوره داشته باشم.

بهترین وزنه بردار سال 2013 قاره آسیا در خصوص مصدومیت سلیمی و محمدپور گفت: متاسفانه مصدومیت سعید محمدپور و بهدادسلیمی کار تیم ملی را برای کسب نتیجه ای درخشان در آمریکا سخت کرده و تاثیر منفی روی روحیه و انگیزه تیم گذاشته است. با این حال چاره ای نیست و مجبوریم با تیمی ناقص به مسابقات جهانی برویم و با همین ظرفیت برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم.

تقیان در خصوص شناخت از حریفان جهانی خودش در رقابت دسته 77 کیلوگرم خاطر نشان کرد: از حریفان خود شناخت کافی دارم. در دسته 77 کیلوگرم حریفان شناخته شده ای دارم که اکثر آنها قهرمانان المپیک هستند. رقابت اصلی هم بین 7 وزنه بردار است که اصلی ترین آنها حریف چینی است.

۱۸ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.