تبریک رئیس کمیته ملی المپیک به موفقیت بانوی تیراندازمعلول کشورمان در کسب سهمیه المپیک ریو

تبریک رئیس کمیته ملی المپیک به موفقیت بانوی تیراندازمعلول کشورمان در کسب سهمیه المپیک ریو
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کسب سهمیه المپیک 2016 ریو توسط زهرا نعمتی تیرانداز معلول کشورمان را تبریک گفته و این موفقیت را بیانگر توانمندی ورزش بانوان ایران در رقابتهای برون مرزی و افتخاری بزرگ برای جامعه ورزش کشور دانست.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی در پیام تبریک خود آورده است:

بار دیگر بانوان پر افتخار ورزش کشورمان در رقابتهای بین المللی موفق به کسب افتخاری شدند که بدون تردید تا سالیان سال در تاریخ ورزش کشورمان ماندگار خواهد ماند.
زهرا نعمتی تیراندازی محجوب و معلول کشورمان با کسب سهمیه المپیک 2016 در رقابتهای آسیایی آنهم در میان مدعیان قاره ای و جهانی که معلول نبودند نشان داد شیرزنان میهن عزیزمان با حجاب اسلامی و رعایت کامل مقدسات خود برای افتخار آفرینی در عرصه بین المللی هیچ محدودیتی برای خود قائل نبوده و بدون تردید این موفقیت در تالار افتخارات بانوان کشورمان و حتی تاریخ ورزش کشور ماندگار خواهد ماند.
ضمن تبریک این موفقیت برای زهرا نعمتی،خانواده ورزش کشور و مردم عزیز،امید می رود همانگونه که بانوی محجبه کشورمان نشان داد برای موفقیت در عرصه بین المللی وقتی توکل برخدا و تمرین و برنامه ریزی باشد هیچ عاملی حتی معلولیت نمی تواند سد راه آنها باشد تا همچون گذشته دیگر ورزش کاران کشورمان نیز بتوانند در رقابهای قاره ای و جهانی پرچم پرافتخار کشور عزیزمان را به اهتزاز  در آوردند.


۱۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.