مرکزی قهرمان برتر کبدی ساحلی ایران شد

مرکزی قهرمان برتر کبدی ساحلی ایران شد
تیم کبدی ساحلی مرکزی با ثبت رکورد 14 پیروزی متوالی در هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاههای کشور جام قهرمانی را در شهر گرگان بالای سر برد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی، مرحله نهایی هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاههای انتخابی تیم ملی با حضور 6 تیم قم، مرکزی، خراسان شمالی، دانشگاه پیام نور زهک سیستان و بلوچستان، شهرداری سرخنکلاته گلستان و فوم حکیم سبزواری طی روزهای 12 لغایت 15 آبان ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای گلستان برگزار شد.

6 تیم حاضر در این مرحله بصورت دوره ایی با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیم بدون شکست مرکزی در گرگان با کسب 5 پیروزی متوالی در مرحله نهایی به نوار پیروزهای خود در لیگ برتر ادامه داد و توانست جام قهرمانی را در حضور نمایندگان استانهایی همانند گلستان و سیستان وبلوچستان بالای سر ببرد.

تیم جوان و پرتلاش شهرداری سرخنکلاته گلستان تنها با قبول یک شکست در مرحله نهایی در سکوی دوم مسابقات ایستاد.

دو تیم شایسته و تازه لیگ برتری شده دانشگاه پیام نور زهک سیستان و بلوچستان و فوم حکیم سبزواری به کسب امتیازات لازم بالاتر از قم و خراسان شمالی به مقام سوم مشترک لیگ برتر کبدی ساحلی دست یافتند.

هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی ساحلی امسال با شرکت 17 تیم در سه مرحله و چهار شهر بجنورد، سبزوار، بابلسر و گرگان برگزار شد و پایان تیم هماهنگ و منجسم مرکزی با ثبت 14 پیروزی متوالی در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست یافت.

نفرات برتر این رقابت ها با صلاحدید کمیته فنی پس از مشخص شدن مربیان تیم ملی کبدی ساحلی ایران به اردوهای آماده سازی دعوت خواهند شد.

۱۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.