سیدمهدی هاشمی نایب رییس کنفدراسیون تیراندازی آسیا شد

سیدمهدی هاشمی نایب رییس کنفدراسیون تیراندازی آسیا شد
در پی برگزاری انتخابات کنفدراسیون تیراندازی آسیا، دکتر سیدمهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی با رای اکثریتی اعضای مجمع بعنوان نایب رییس کنفدراسیون تیراندازی آسیا انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، مجمع انتخاباتی ریاست کنفدراسیون تیراندازی آسیا همزمان با برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی کشور کویت برگزار شد.
براساس این گزارش، در این مجمع که با حضور روسای فدراسیون های کشورهای آسیایی برگزار شد با انصراف شیخ سلمان آل صبا  از انتخابات کنفدراسیون تیراندازی آسیا، شیخ علی الخلیفه از کشور بحرین تنها نماینده کاندید شده برای ۴ سال بر صندلی ریاست تکیه زد.
در ادامه این انتخابات،دکتر سیدمهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی کشورمان، با رای اعضای مجمع، بعنوان نایب رییس کنفدراسیون تیراندازی آسیا انتخاب شد.
در پایان این مجمع ۲ رویداد مهم آسیایی که یکی از آنها مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا اهداف پروازی می باشد که قرار بود در مهرماه سال جاری در ایران برگزار شود به خرداد سال آینده موکول شد و دیگر مسابقات تیراندازی قهرمانی سلاح های بادی می باشد که بعد از المپیک ۲۰۱۶ به میزبانی کشور عزیزمان برگزار خواهد شد.
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.