آغاز مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور اسلحه اپه و فلوره در ارومیه

آغاز مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور اسلحه اپه و فلوره در ارومیه
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان از روز یکشنبه در دو اسلحه اپه و فلوره مردان و زنان به میزبانی ارومیه آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، ارومیه میزبان این دوره از مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان است که به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت. سه روز نخست این رقابت ها به برگزاری دیدارهای بخش مردان اختصاص دارد و سه روز دوم نیز رقابت های بخش بانوان پیگیری می شود.
طبق برنامه روز نخست رقابت های هر دو بخش مردان و زنان به برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه اپه و روز دوم به برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه فلوره اختصاص دارد ضمن اینکه در روز سوم و پایانی هر یک از بخش ها نیز رقابت های تیمی دو اسلحه برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام آمادگی صورت گرفته برای شرکت در مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان، دیدارهای اسلحه اپه مردان با حضور 48 شمشیرباز از 18 استان و دیدارهای اسلحه فلوره مردان هم با حضور 53 شمشیرباز از 14 استان برگزار خواهد شد.
در بخش بانوان نیز 58 شمشیرباز از 17 استان دیدارهای اسلحه اپه را برگزار خواهند کرد و در اسلحه فلوره نیز 44 شمشیرباز از 13 استان شرکت دارند.
نتایج مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان در رنکینگ بازیکنان شرکت کننده تاثیر گذار است. 
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.