تمرین مشترک ملی پوشان ایران و کره جنوبی آغاز شد

تمرین مشترک ملی پوشان ایران و کره جنوبی آغاز شد
اردوی مشترک تیم‌ملی تکواندوی نوجوانان ایران و کره جنوبی با حضور هوگوپوشان دو تیم از صبح امروز (شنبه) در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم ملی نوجوانان کره جنوبی در دو گروه دختران و پسران برای برپایی اردویی مشترک با تکواندوکاران نوجوان کشورمان روز گذشته (جمعه) وارد ایران شد و به مدت 14 روز در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو ایران با هوگوپوشان کشورمان تمرین می کنند.
از همین روی تمرین مشترک ملی پوشان کره جنوبی و ایران از صبح امروز آغاز شد و تکواندوکاران زیر نظر مربیان تمریناتشان در حال برگزاری است.
در گروه دختران تمرینات نوبت صبح از ساعت 8 تا 10:30 و تمرینات بعد از ظهر از ساعت 14 تا 16 است. حدیثه آماره از (قزوین)، فاطمه سعیدی (اصفهان)، مژگان زادمحمد (تهران)، مبینا شاکری (سمنان)، زهرا شیدایی (مازندران) و مبینا بابالو (البرز) دعوت شدگان به اردوی مشترک تیم ملی ایران با کره جنوبی هستند که هدایت این تیم برعهده ندا زارع است.
کره‌ای ها نیز با 6 هوگوپوش دختر در تمرینات حضور دارند.
اما در گروه پسران، 6 تکواندوکار کره ای تمریناتشان را با امیرعلی پروینی ثانی (البرز)، محمد قاسمی (خراسان رضوی، محمدرضا قمشی (زنجان)، مسعود لایق (چهارمحال و بختیاری)، عرفان ناظمی (آذربایجان شرقی)، امیرحسین وقوعی (تهران)، ناصر اسدی (مازندران) و مسعود فرخی (تهران) پیگیری خواهند کرد که هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار، وحید عبدالهی و یوسف کرمی خواهد بود.
تمرینات نوبت صبح پسران، 10:30 تا 12:30 و تمرینات نوبت بعد از ظهر از ساعت 16 تا 18 است.
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.