مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک-اندونزی؛قایقرانان ایران به فینال مسافت 200 متر صعود کردند

مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک-اندونزی؛قایقرانان ایران به فینال مسافت 200 متر صعود کردند
در روز سوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک صبح امروز 15 آبان ماه نمایندگان کشورمان در 10 ماده مسافت 200 متر به مصاف حریفان خود رفتند و راهی فینال رقابت ها شدند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک از 13 آبان ماه در شهر پالمبانگ کشور اندونزی در حال برگزاری است. در ادامه این مسابقات نمایندگان کشورمان صبح دیروز15 آبان ماه در رقابت های مقدماتی مسافت 200 متر در بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به مصاف حریفان خود رفتند.

محمدنبی رضایی در کانوی تکنفره مردان جوانان با حریفانی از ازبکستان، تایلند، قرقیزستان و اندونزی رقابت کرد و در نهایت با زمان 47.272 ثانیه در رده دوم قرار گرفت و راهی فینال شد.

سپهر ساعتچی در کایاک تکنفره مردان جوانان با رقبایی از قزاقستان، سنگاپور، قرقیزستان و هنگ کنگ با زمان 40.887 ثانیه اول شد و به فینال راه یافت.

عادل مجللی در کانوی تکنفره مردان بزرگسالان با نمایندگان قزاقستان، ژاپن، اندونزی، فیلیپین، تایلند و کامبوج مسابقه داد و با زمان 44.258 دقیقه سوم شد و به فینال صعود کرد.

علی آقامیرزایی و علیرضا علیمحمدی در کایاک دونفره مردان بزرگسالان با قایقرانان کشورهای ژاپن، کره، سنگاپور، چین تایپه، اندونزی، تاجیکستان و هنگ کنگ مسابقه دادند و با زمان 36.014 چهارم شدند و به نیمه نهایی راه یافتند. نمایندگان کشورمان در دور نیمه نهایی این ماده نیز با رقبایی از قزقیزستان، چین تایپه، تایلند، هند، تاجیکستان، مالزی، اندونزی و هنگ کنگ رقابت کردند و در نهایت با زمان 36.166 ثانیه در رده دوم قرار گرفتند و راهی فینال شدند.

در کانوی دونفره مردان بزرگسالان علی اجاقی و کیا اسکندانی با حریفانی از قزاقستان، اندونزی، هند، قرقیزستان و ماکائو رقابت کردند و با زمان 40.251 ثانیه سوم شدند و به فینال راه یافتند.

امیرحسین غریب و محمد گلپیرا در کایاک دونفره مردان جوانان در رقابت با نمایندگان ژاپن، قرقیزستان، چین تایپه و اندونزی با زمان 37.490 ثانیه به فینال راه پیدا کردند.

علیرضا علیمحمدی در کایاک تکنفره مردان بزرگسالان با حریفانی از کره، قزاقستان، سنگاپور، قرقیزستان، عراق، چین تایپه، تایلند و ماکائو مسابقه داد و در نهایت با زمان 41.512 ثانیه در رده هشتم قرار گرفت و به نیمه نهایی راه یافت. در دور نیمه نهایی نیز محمدی با حریفانی از قرقیزستان، عراق، چین تایپه، اندونزی، فیلیپین، مالزی، هند و هنگ کنگ رقابت کرد و در نهایت با زمان 38.788 ثانیه سوم شد و به فینال صعود کرد.

مینا عبدالهی در کایاک تکنفره بانوان جوانان با حریفانی از ازبکستان، تایلند، اندونزی، هنگ کنگ و سنگاپور رقابت کرد و در نهایت با زمان 48.031 ثانیه در رده نخست قرار گرفت و راهی فینال شد.

فاطمه کرمجانی در کانوی تکنفره بانوان بزرگسالان در رقابت با نمایندگان سنگاپور، کره شمالی، قزاقستان، ماکائو و هنگ کنگ با زمان 52.314 ثانیه در رده اول جای گرفت و به فینال راه یافت.

آرزو حکیمی در کایاک تکنفره 200 متر بانوان بزرگسالان با حریفانی از چین، سنگاپور، ژاپن، اندونزی و هند مسابقه داد و با زمان 47.166 ثانیه چهارم شد و به نیمه نهایی راه یافت. در مسابقه نیمه نهایی نیز حکیمی با رقبایی از تایلند، ویتنام، اندونزی، چین تایپه و هند مسابقه داد و با زمان 45.609 ثانیه در رده نخست قرار گرفت و به فینال صعود کرد.

این رقابت ها امروز16 آبان ماه با برگزاری مسابقات فینال مسافت 200 متر ادامه پیدا خواهد کرد.

۱۶ آبان ۱۳۹۴ ۰۸:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.