رقابت یک روزه 8 نماینده کشورمان در شیاپ چانگ "واراژدین"

رقابت یک روزه 8 نماینده کشورمان در شیاپ چانگ "واراژدین"
تورنمنت آزاد کرواسی، صبح فردا (شنبه) با مبارزات 8 وزن جهانی زنان و مردان آغاز می شود و نمایندگان کشورمان طی یک روز مبارزه نفس گیر و پرترافیک به مصاف رقبایشان خواهند رفت.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، در حالیکه کمتر از یکماه تا اعلام اسامی 6 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی زنان و مردان زمان باقی مانده است، تمامی کشورهایی که شانس کسب سهمیه المپیک ریو 2016 را از طریق سیستم رنکینگ دارند، با حضور در آخرین تورنمنت های فدراسیون جهانی تکواندو، به دنبال کسب امتیاز هستند تا ورزشکاران خود را به جمع 6 تکواندوکار برتر برسانند و یا مانع امتیاز گرفتن ورزشکاران کشورهایی که شانس حضور در رنکینگ المپیکی را دارند، شوند.
تورنمنت آزاد کرواسی نیز یکی از 3 تورنمنت پایانی تقویم فدراسیون جهانی پیش از آغاز فینال گرندپری است و از همین روی اکثر ورزشکارانی که برای حضور در جمع 6 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی در تلاش هستند، به همراه یک یا دو تکواندوکار کمکی راهی شهر "واراژدین" شده اند و برای کسب کامل 10 امتیاز المپیکی این رقابتها، مبارزات خود را از فردا (شنبه) آغاز می کنند.
تیم ملی تکواندوی کشورمان نیز با 8 هوگوپوش به مصاف رقبایش می رود تا ضمن کسب امتیاز المپیکی این مسابقات، نفرات دوم خود را به جمع 20 تکواندوکار برتر رنکینگ برساند و از سوی دیگر با شکست رقیبان تکواندوکاران رنکینگ دار کشورمان توسط نفرات دومش مانع از افزایش امتیاز این بازیکنان شوند. بهنام اسبقی و سجاد مردانی نیز به دنبال افزایش امتیاز خود در رنکینگ المپیکی وزن دوم و چهارم هستند.
این دوره از مسابقات از فردا (شنبه) آغاز می شود و 602 تکواندوکار در 8 وزن جهانی زنان و مردان در رده سنی بزرگسالان از ساعت 9 صبح به وقت محلی برروی 15 شیاپ چانگ پیکارهای خود را پیگیری خواهند کرد. آرمین هادی پور، محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری، مسعود حجی زواره، امید عمیدی و سجاد مردانی 8 نماینده کشورمان هستند که هدایت این تیم برعهده، بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است.
پیش از این قرار بود، ابوالفضل یعقوبی در وزن 63- کیلوگرم برروی شیاپ چانگ برود که با تصمیم کادرفنی تیم ملی کشورمان، برای سد رقبای بهنام اسبقی، یعقوبی نیز در وزن 68- کیلوگرم مبارزه خواهد کرد تا ایران در وزن چهارم دو نماینده را داشته باشد.

۱۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۹:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.