باکو به دنبال بهترین میزبانی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی

باکو به دنبال بهترین میزبانی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی
نهمین نشست مجمع عمومی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی،ساعت 10 صبح امروز در محل هتل بلوار شهر باکو میزبان دوره بعدی بازیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این مجمع نائب رئیس فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در ابتدا بخاطر عدم حضور رئیس در این نشست بخاطر دلایل غیر قابل اجتناب اظهار نمود ریاست فدراسیون حمایت خود را برای این نشست و بازیهای دوره آتی در سال 2017 در باکو ابراز داشتند.
وی از کلیه دست اندرکاران کمیته برگزار کننده بازیهای دوره بعدی قدردانی نموده و عنوان داشت به موفقیت مطلوب این بازیها و میزبانی باکو خوش بین است.
همچنین دبیرکل فدراسیون کشورهای اسلامی نیز با تشکر از شرکت نمایندگان کشورهای اسلامی و زحمات فراوان مسئولان کمیته برگزاری چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی 2017 باکو اعلام نمود با توجه به قابلیت بسیار بالای این کشور و شهر باکو بدون تردید شاهد یکی از بهترین دوره برگزاری بازیها خواهد بود.
در بخش دیگری از این نشست وزیر ورزش کشور آذربایجان نیز از تشکیل کمیته ویژه دولت برای بهینه سازی امور تدارکاتی  و حمایتی  بازیهای کشورهای اسلامی در آذربایجان  خبر داد و افزود که این رویداد یکی از الویت های دولت محسوب می شود.
وی با اشاره به موفقیت های چشمگیر باکو در زمینه میزبانی رویددادهای مختلف ورزشی از جمله بازیهای المپیک اروپا در چند ماه گذشته این نوید را داد بی شک شاهد موفقیت خوبی در برگزار کردن این بازیها خواهیم بود چرا که این شهر می تواند از موقعیت منتحصر بفرد خود در این زمینه و تجارب لازم بدست آورده استفاده نموده و باعث تقویت و توسعه هر چه بیشترهمکاری کشورهای اسلامی گردد.
در بخش دیگر این نشست مسئولان کمیته برگزاری کننده بازیها گزارش مبسوط تصویری از آخرین روند مراحل اجرایی کار اعم از مکانهای برگزاری تمرینات،مسابقات،حمل و نقل،ثبت نام آنلاین تیمها،دهکده بازیها،مرکز رسانه ای و دیگر بخش ها ارائه داد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.
در قسمت بعدی هم نماینده شرکت ایونس اسپانسری که به تازگی قراردادی با کشورهای اسلامی برای حمایت از این رویداد امضا کرده است گزارشی از فعالیت های خود را ارائه کرد.
در خاتمه دبیر کل فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی اعلام نمود تاریخ و محل قطعی جلسه بعدی بزودی به اطلاع کشورهای عضو خواهد رسید.
در ادامه مدعوین، نمایندگان و روسای کمیته کشورهای مختلف نشست به بازدید از مکانهای رقابتها،استادیوم اصلی،دهکده بازی ها،سالن ورزشی های آبی ودیگر اماکن برگزاری کننده بازیها خواهند پرداخت.
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و سعید افتخاری امور بین الملل کمیته نماینده کشورمان در این نشست بودند.

۱۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.