ملی‌پوشان تکواندو راهی کرواسی شدند

ملی‌پوشان تکواندو راهی کرواسی شدند
تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در تورنمنت کرواسی، بامداد امروز (چهارشنبه) راهی شهر "واراژدین" شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تورنمنت آزاد کرواسی (G1) از روز شنبه (16 آبانماه) به مدت 2 روز به میزبانی شهر "واراژدین" این کشور برگزار می شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان بامداد امروز (چهارشنبه) ساعت 3:35 صبح از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری مسابقات شد.

تیم ملی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها با 8 تکواندوکار رو در روی حریفانش قرار می‌گیرد که در وزن 54- کیلوگرم آرمین هادی پور، در وزن 58- کیلوگرم محمد کاظمی، در وزن 63- کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی، در وزن 68- کیلوگرم بهنام اسبقی، در وزن 74- کیلوگرم فرزاد ذوالقدری، در وزن 80- کیلوگرم مسعود حجی زواره، در وزن 87- کیلوگرم امید عمیدی و در وزن 87+ کیلوگرم سجاد مردانی، نمایندگان کشورمان هستند.

با تصمیم کادرفنی فرزان عاشورزاده برای پیگیری تمرینات تیم را در این دوره از مسابقات همراهی می‌کند و مهدی خدابخشی نیز که این روزها مشغول درمان مصدومیتش است به همراه تیم عازم کرواسی شد تا ادامه درمان او توسط سعید مطوری نژاد، پزشک تیم ملی در همان‌جا انجام شود.

هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی (مربی) است.

تمامی مبارزات رده سنی بزرگسالان در دو گروه زنان و مردان روز شنبه (16 آبانماه) انجام می شود و تکواندوکاران رده سنی نونهالان و نوجوانان روز یکشنبه (17 آبانماه) برروی شیاپ چانگ خواهند رفت.

این دوره از مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

۱۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.