از صبح امروز به میزبانی باکو؛نهمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش های کشورهای اسلامی آغاز بکار کرد

از صبح امروز به میزبانی باکو؛نهمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش های کشورهای اسلامی آغاز بکار کرد
صبح امروز نهمین مجمع عمومی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی با حضور روسای کمیته ملی المپیک و نمایندگان کشورهای عضو در شهر باکو آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مجمع در شهر باکو آذربایجان میزبان دوره بعدی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در سال (2017) از صبح امروز آغاز گردید و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و سعید افتخاری نماینده واحد روابط بین الملل کمیته در آن حضور دارند.
 در ابتدای نشست فیصل عبدالعزیز الناصر دبیر کل فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی ضمن خیر مقدم ابراز امیدورای کرد با اقدامات خوبی که باکو تاکنون انجام داده،شاهد میزبانی خوبی برای چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی باشیم.

در ادامه وزیر ورزش آذربایجان نیز با خیر مقدم به مدعوین به ارائه گزارشی کوتاه در خصوص میزبانی ورزش های کشورهای اسلامی پرداخت و در ادامه رئیس کمیته برگزار کننده بازیها گزارشات کاملی در خصوص اقدامات انجام شده برای میزبانی رقابتهای کشورهای اسلامی و آماده سازی سالن ها،حمل و نقل،هتل و دیگر امکانات این رقابتها پرداخت.
از مهمترین تصمیمات این نشست اصلاح اساسنامه فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی،تصویب گزارشات مالی و تعیین میزبان دوره بعدی بازیهای کشورهای اسلامی در سال 2021 خواهد بود.
در جلسه مجمع کل فدراسیون ورزش‌های همبستگی اسلامی (ISSF) در سال 2013، باکو میزبانی بازی‌های سال 2017 را کسب کرد.

۱۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.