غزل پاک باطن حریف مصری خود را در هم کوبید

غزل پاک باطن حریف مصری خود را در هم کوبید
غزل پاک باطن موفق شد با عبور از سد حریف قدر خود به مرحله بعدی مسابقات بین المللی تنیس فجیره راه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس: جدول اصلی مسابقات بین المللی تنیس زیر ۱۸ سال امارات در شهر فجیره آغاز شد و تیم ملی تنیس دختران کشورمان با ترکیب غزل پاک باطن و صدف صادق وزیری رقابت خود را آغاز کردند.

در این دوره از مسابقات تنیسورهایی از آلمان، انگلیس، هند، مصر، روسیه، مالت، ایران، صربستان، مولداوری، کرواسی، گرجستان، پاکستان، اکراین، ترکیه، بلغارستان و قزاقستان در جدول اصلی حضور دارند که در روز نخست غزل پاک باطن با تنیسوری از مصر که دارای رنک ۷۴۳ دنیا است مسابقه داد و در نهایت در ست نخست با نتیجه ۳-۶ باخت ، در ست دوم  ۵-۷ برد و در ست سوم نیز ۲-۶ پیروز شد تا در مجموع این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برساند. وی در دومین بازی خود فردا  ( ۱۳ آبان ماه ) به مصاف تنیسوری از انگلیس می رود .

در دیگر دیدار راند نخست بازیها صدف صادق وزیری دیگر نماینده کشورمان با نتیجه ۱-۶ و ۴-۶ مقابل تنیسوری از ترکیه باخت و از رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

همچنین تیم ملی تنیس کشورمان امروز در بخش ۲ نفره نیز به رقابت با حریفان خود می پردازند که در راند اول با تیم ۲ نفره مصر و اکراین روبرو می شوند.

یاد آور می شود: این رقابت ها به مدت یک هفته در شهر فجیره برگزار می شود و تیم ملی کشورمان با هدایت فرناز فصیحی به مصاف حریفان خود می رود.

۱۲ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.