احسان حدادی:تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بهترین نتیجه‌ را در ریو بگیرم

احسان حدادی:تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بهترین نتیجه‌ را در ریو بگیرم
من هر زمانی که سختی کشیدم به مدال رسیده‌ام و مطمئن هستم اگر خوب تمرین کنم و سختی بکشم باز هم می‌توانم مدال آور باشم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن در نشست خبری خود بعد از انتخاب کیم بوخونسف به عنوان مربی‌اش تا بازی‌های المپیک ریو درباره حضور دوباره این مربی روس در ایران، گفت: باید از آقای کیهانی تشکرکنم که کیم را راضی کرد تا بار دیگر به ایران بیاید و مربیگری من را برعهده بگیرد. در این مدت من هر کاری که انجام دادم کیم راضی نشد اما خوشحالم که این اتفاق صورت گرفت.

او ادامه داد: در چند ماه اخیر به کشورهای مختلفی رفتم و با مربیان متفاوتی کار کردم ، ولی دیدم هیچ کس را نمی‌توانم پیدا کنم تا به مانند آقای کیم به من کمک کند. پرتاب دیسک رشته سختی است و جابه جا نشدن رکورد چند ساله این ماده نشان می‌دهد که تکنیک بسیاری از پرتابگران در حال‌ حاضر اشتباه است و خیلی از آنها با استفاده از برخی داروها تلاش می‌کنند اشتباه در تکنیک خود را بپوشانند. انجام 1000 پرتاب در ماه سخت است و با توجه به مشکلاتی که امکان دارد در طول تمرینات رخ دهد کار سخت‌تر نیز می‌شود ، ولی من هیچ گلایه ای ندارم چرا که برای نتیجه‌ گرفتن بای سختی کشید.

حدادی ا‌ضافه‌ کرد‌: امروز و حتی می‌توانم بگویم چهار روز پیش بهترین روزهای زندگی من بوده اند. حتی از روزی که در لندن مدال گرفتم خوشحال‌تر هستم. با حضور دوباره بوخونسف صبحها زود از خواب بیدار می شوم تا تمریناتم را شروع کنم و بهترین کارایی را در روز داشته باشم. از همه تشکر می‌کنم و امیدوارم همه و خبرنگاران در این مدت به من کمک کنند. امیدوارم امروز هم به مانند چهار سال پیش که قبل از بازی‌های المپیک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردم به نتیجه‌ برسیم و دوست دارم با کمک کیم، فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بتوانم همان پرتابهای خوب گذشته را داشته باشم و مطمئن هستم که این اتفاق رخ می‌دهد، چرا که اعتقاد قلبی به این مربی روس دارم. من قول مدال نمی‌دهم، اما اگر همه کمک کنند می‌توانم به موفقیت برسم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک لندن با تاکید بر این که اگر خوب تمرین کنم باز هم موفق می شوم، گفت: من این تجربه را داشته ام وقتی سختی می کشم به مدال می‌رسم و اگر مدال نگیرم یعنی به اندازه کافی سختی نکشیده‌ام. در چند ماه اخیر به دلیل نبود مربی فکرم درگیر بود و بعد از باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی اینچئون خوب تمرین نکردم. با صحبتی که با آقای کیم داشتم او تاکید کرد آماده باشی یا نباشی باید به مسابقات چین بروی چرا که قبل از المپیک باید در یک مسابقه مهم شرکت کنی. من می‌توانستم در جهانی بهتر هم باشم اما نشد و این موضوع انگیزه‌ام را بیشتر کرده است.
او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای کسب سهمیه المپیک دارد و در کدام مسابقه برای گرفتن این سهمیه تلاش می‌کند، تصریح کرد: در این مدت که ورزش کردم هیچگاه یادم نیست که برای کسب سهمیه المپیک برنامه‌ای داشته باشم و هیچ وقت به این موضوع فکر نکرده‌ام؛ چرا که کسی که مدال می‌خواهد به سهمیه فکر نمی‌کند. با یک تمرین دو ماهه مفید می‌توان سهمیه گرفت. پرتاب دیسک تنها رشته در د‌و‌و‌مید‌ا‌نی است که اگر شخصی سهمیه بگیرد 70 درصد هم احتمال مدال آوری دارد.

وی درباره حقوق مربی روسی خود نیز افزود: امیدوارم که حقوق کیم سر وقت پرداخت شود؛ چرا که اگر این موضوع رخ ندهد تمام فشارها روی من است. من خودم حقوقی نمی‌خواهم اما امیدوارم که مطالبات این مربی سر وقت پرداخت شود. اگر در هر اردویی مشکلی پیش آید یا پروازی لغو شود همه فشارها روی من است؛ چرا که بوخونسف صحبت‌هایش را همیشه با من مطرح می‌کند. در حال‌ حاضر مشکل و کاستی خاصی ندارم اما به نظرم نیاز است یک ماساژور اضافه شود؛ چرا که نیاز است یک نفر کنار کیم باشد. اگر یک روز در اردوها تاخیر داشته باشیم فرصت را از دست می‌دهیم. سه سال است که نتیجه‌ من راضی کننده نبوده ولی امیدوارم که در المپیک همه چیز تغییر کند و به آن چه می‌خواهم برسم.

حدادی در پایان گفت: من به روزهای اوجم برمی‌گردم اما قول مدال را نمی‌دهم ولی تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بهترین نتیجه‌ را در ریو بگیرم. قبل از المپیک لندن روزانه هفت ساعت تمرین می‌کردم و برای ریو 10 ساعت تمرین می‌کنم. در تمرینات هیچ اشتباهی انجام نمی‌دهم تا اتفاق خوبی در ریو برای ما بیفتد؛ چرا که نوبتی هم باشد نوبت ماست و من باید مدال طلا را بگیرم.


۱۱ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.