رئیس فدراسیون جودو: کسب مدال در ابوظبی دور از دسترس نبود/میزبان خوبی برای مسابقات جهانی کوراش خواهیم بود

رئیس فدراسیون جودو: کسب مدال در ابوظبی دور از دسترس نبود/میزبان خوبی برای مسابقات جهانی کوراش خواهیم بود
رستگار با اشاره به تلاش جودوکاران ایران در دو رویدادی که در ابوظبی برگزار شد گفت: نمایندگان ایران در این مسابقات نمایش خوبی داشتند که با کمی تلاش بیشتر می شد عملکرد بهتری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، رئیس فدراسیون جودو ابتدا به رقابتهای جوانان جهان اشاره کرد و گفت: عملکرد جوانان ما در پیکار با رقبای خود رضایت بخش بود و در چند وزن واقعا مبارزات سطح بالا و امیدوار کننده از جوانان کشورمان مشاهده شد.

وی افزود: جوانان ما ثابت کردند که چیزی از رقبای خود در این مسابقات کم ندارند و به نوعی باید عنوان داشت که آینده روشن و درخشان بزرگترین دستاورد رقابتهای جوانان جهان بود. این بشرط آن است که شرایط مالی اجازه هدایت این تیم به سوی پیشرفت را به ما بدهد.

 رستگار به مسابقات گراند اسلم ابوظبی هم اشاره کرد و گفت: این رقابتها با حضور اکثر جودوکاران زبده و صاحب نام جودو جهان در سطح فنی بسیار بالایی برگزار شد. نفرات ما در چنین سطح فنی بالایی حضور خوبی داشتند هر چند می شد به نتیجه ای بهتری رسید.  ما سه هدف را از این مسابقات دنبال می کردیم که تا حدود زیادی به آنها نزدیک شدیم.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: هدف اول قطعی کردن دو سهمیه از طریق رنکنیگ بود که با 100 امتیاز محجوب و 60 امتیاز ملایی که از تاتامی ابوظبی کسب کردند به این مهم نزدیک شدیم. هدف دوم ما رسیدن به سهمیه سوم از طریق قاره ای بود که بریمانلو 60 امتیاز گرفت و با تداوم این روند در مسابقات آتی این مهم را نیز می توان محقق کرد. در انتها نیز نیم نگاهی به مسابقات قهرمانی آسیا داریم تا از طریق همین رقابتها بتوانیم تیمی قدرتمند را مهیای حضور رقبای قاره ای کنیم.

وی به مسابقات قهرمانی کوراش جهان هم اشاره کرد و گفت: این مسابقات یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی مهم است که در کشور برگزار می شود و در کنار جلسات فدراسیون جهانی می توان شاهد حضور چشمگیر و پرنقش کشورها در این مسابقات بود.

 رستگار در پایان گفت: تیم های شرکت کننده در این مسابقات در حال ورود به ایران هستند و با تلاش مسئولان استان شرایط میزبانی مهیاست و امیدوارم ورزشکاران شرکت کننده روزهای خوبی در ایران سپری کنند.

۱۱ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.