ملیکا برون خانم گل رده سنی جوانان مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا:با اقتدار عنوان قهرمانی را بدست آوردیم

ملیکا برون خانم گل رده سنی جوانان مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا:با اقتدار عنوان قهرمانی را بدست آوردیم
ملیکا برون ملی پوش تیم ملی کانوپولوی بانوان جوانان به همراه این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا شد. برون علاوه بر این عنوان خانم گلی مسابقات را با به ثمر رساندن 18 گل بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی  ،خانم گل بخش بانوان جوانان مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا گفت: رقابت های بخش بانوان جوانان برای اولین بار در سطح آسیا برگزار شد و 4 تیم در مسابقات حضور داشتند و تیم ایران توانست با قدرت از سد همه تیم ها بگذرد و عنوان قهرمانی را کسب کند. البته نتیجه حاصل کار تیمی و تلاش همه بچه ها بود.
ملیکا برون با اشاره به سطح بالای مسابقات تصریح کرد: در این رقابت ها با تیم های تایلند، سنگاپور و هنگ کنگ همگروه بودیم و با غلبه بر هر 3 تیم قهرمان شدیم.
قهرمان 17 ساله تیم ملی کانوپولوی جوانان که 5 سال است در رشته قایقرانی فعالیت می کند بیان کرد: در پایان رقابت های با زدن 18 گل موفق به کسب عنوان خانم گلی در رده سنی زیر 21 سال شدم. البته نقش کل تیم را در این موفقیت نباید نادیده بگیرم و با حمایتی که از سوی بچه ها داشتم موفق به کسب این عنوان شدم..
برون ضمن اشاره به اولین حضورش در مسابقات بین المللی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در اولین حضورم در مسابقات این موفقیت را بدست آوردم. البته چندین دوره در اردوها حاضر بودم اما مسابقات جوانان برگزار نشد و اعزام نشدم اما در این دوره علاوه بر حضور در مسابقات، عنوان خانم گلی را نیز بدست آوردم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.
ملی پوش تیم ملی کانوپولوی جوانان با قدردانی از رئیس فدراسیون در خصوص حمایت و اعزام تیم جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا؛ اضافه کرد: جا دارد از زحمات مهران قزلباش مدیر تیم های ملی هم تشکر ویژه داشته باشم. تجربه ای که ایشان داشتند و خالصانه در اختیار ما گذاشتند، تاثیر بسزایی در کسب موفقیت ما داشت. همچنین باید از مربیان استانم برادران هاشمی نژاد تشکر کنم چون جایگاهی که الان دارم را مدیون زحمات آن ها هستم.
وی در خصوص برنامه های پیش رو عنوان کرد: در حال حاضر پس از مسابقات قهرمانی آسیا منتظر شروع لیگ هستیم تا بتوانم در اردوی تیم ملی و مسابقات قهرمانی جهان سال آینده حضور داشته باشم.
برون در پایان تاکید کرد: امیدوارم با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و مربیان با سابقه در آینده بتوانم روزهای بهتری را در کانوپولو سپری کنم.

۱۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.