رکود‌دار اسبق پرتاب‌نیزه از اردوی خرم آباد می‌گوید; سعی می‌کنیم نقاط ضعف ورزشکاران را برطرف کنیم

رکود‌دار اسبق پرتاب‌نیزه از اردوی خرم آباد می‌گوید; سعی می‌کنیم نقاط ضعف ورزشکاران را برطرف کنیم
رکورد دار پرتاب نیزه کشور می‌گوید اردوی هدفمندی را بری قهرمانان رده سنی جوانان و بزرگسالان در خرم آباد برپا کرده ایم.

به  گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ؛مهدی روایی  اظهار داشت: از اینکه در کنار استاد بزرگ پرتاب نیزه، آقای محسن شاهرخی مسئولیت مربیگری اردوی پرتاب نیزه را در شهر خرم آباد به عهده دارم، خوشحالم و تمام تلاشمان بر این است که اردوی هدفمندی را با حضور قهرمانان رده جوانان و بزرگسالان به پایان برسانیم.   

  

رکورد دار اسبق پرتاب نیزه کشور افزود: نفرات اول تا سوم رده جوانان و بزرگسالان را به این اردو دعوت کرده ایم و سعی می کنیم تا با برطرف کردن نقاط ضعف و تکنیک هایی که نیاز به اصلاح دارد، در روند بهبود رکوردهای این قهرمانان گام موثری برداریم. البته ناگفته نماند که حضور ایوب آرخی که خود رکورد دار حال حاضر پرتاب نیزه کشور و  یکی از مدعیان کسب سهمیه المپیک ریو است، انگیزه سایر اعضای اردو را نیز بالا برده است.

 

روایی تاکید کرد: برپایی چنین اردوهایی با نفرات کم بازدهی بیشتری دار چرا که اداره یک اردوی تخصصی با تعداد ورزشکاران زیاد و مربی کم، کار مشکلی است و آنالیز کردن نقاط ضعف و قوت همه آنها مستلزم حضور چند مربی درجه یک است. امیدواریم ان شاءالله با یاری فدراسیون اردوهای آینده نیز برگزار شود تا بیشتر روی تکنیک های خاص پرتاب کار کنیم . البته از سوی دیگر انتظار می رود که فدراسیون روی تهیه نیزه ها و کفش های تخصصی پرتاب نیز تمرکز بیشتری داشته باشد، زیرا خیلی از قهرمانان ما در پرتاب نیزه از فقدان نیزه تخصصی و کفش حرفه ای رنج می برند.

 

 

۹ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.