جودو گراند اسلم ابوظبی؛ بریمانلو بایک برد و یک باخت به کار خود خاتمه داد

جودو گراند اسلم ابوظبی؛ بریمانلو بایک برد و یک باخت به کار خود خاتمه داد
نماینده وزن 66- کیلوگرم کشورمان رقابتهای خود را در مسابقات گراند اسلم امارات با یک برد و یک باخت به کار خود خاتمه داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک این دوره از مسابقات از صبح دیروز با حضور جودوکاران 88 کشور در ابوظبی آغاز شد که اولین نماینده کشورمان کار خود را با پیروزی آغاز کرد. محمد محمدی بریمانلو  دور نخست استراحت داشد و سپس در اولین دیدار خود به مصاف «چاپارو» از مکزیک رفت و در پایان 5 دقیقه مبارزه با امتیاز «یوکو» صاحب پیروزی شد و راهی دور سوم شد. وی در ادامه به سباستین سیدل حریف آلمانی خود در حالیکه در 40 ثانیه مانده به پایان مبارزه از حریف پیش بود مساوی شد و در نهایت به دلیل اخطار بیشتر بازنده شد.
 اما امروز در ادامه رقابتهای فوق تیم ملی کشورمان در وزن 73- کیلوگرم دو نماینده دارد. آرش آقایی که به تازگی از رده جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان اضافه شده در گروه B دور نخست «دیوید آنکور» از مکزیک را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف «میکولاس آنگواری» از مجارستان می رود. این مجارستانی نفر نهم رنکنیگ جهانی ، دارنده نقره المپیک 2012 لندن و سه برنز قهرمانی جهان می باشد.
در همین وزن و در گروه C  وحید بنا در اولین دیدار «ژیلیوم چینه» از فرانسه را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه جودوکاران چین و مونته نگور خواهد رفت. در این وزن هم 52 جودوکار حضور دارند.
مسابقات سعید ملایی هم در وزن 81- کیلوگرم خواهد رفت. در این وزن 53 جودوکاران حضور دارند که نماینده کشورمان «نیامو سورن» از مغولستان را پیش رو دارد. ملایی در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه جودوکاران ایتالیا و امارات می رود.

۹ آبان ۱۳۹۴ ۰۷:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.