باقری: ناکامی اسپانیا را جبران می کنم

باقری: ناکامی اسپانیا را جبران می کنم
کاراته کا تیم ملی دختران گفت: تمام تلاشم را می کنم تا فینالیست مسابقات جهانی اندونزی باشم و ناکامی دوره گذشته را جبران کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته آویشن باقری کاراته کا وزن منهای 59 کیلوگرم تیم ملی جوانان دختر ضمن بیان مطلب فوق گفت: در مسابقات جهانی اسپانیا به دلیل اینکه آشنایی با سطح مسابقات و حریفان نداشتم نتوانستم مدالی بدست آورم و از دور رقابتها کنار رفتم. اما امسال از تجربه ام استفاده می کنم و برای کسب مدال طلا و رسیدن به فینال تلاش خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره در مسابقات قهرمانی آسیا و 2 مدال طلا در کاراته وان ترکیه شده است، ادامه داد: 5 سال است که در اردوی تیم ملی حضور دارم و با تمرینات خوب و فشرده ای  که داشتم در حال حاضر وضعیت بدنی فوق العاده ای دارم.

کاراته کای تیم ملی جوانان در مورد نحوه فیکس شدنش در تیم ملی گفت: با اینکه سال گذشته در اردوی تیم ملی حضور داشته و مدال هم کسب کرده بودم اما امسال در رقابتهای قهرمانی کشور شیراز شرکت کردم و مقام نخست را بدست آوردم و وارد اردوی آماده سازی شدم.

وی ادامه داد: پس از چند دور مبارزه در اردوی تیم ملی با کاراته کاهایی که در این وزن حضور داشتند درنهایت من و شقایق واحدی در این وزن باقی ماندیم. طبق اعلام کادر فنی هر کاراته کاها باید 5 برد را از 9 مبارزه بدست می آورد تا به عنوان نفر فیکس وزن انتخاب می شد، من با 5 بردی که مقابل واحدی کسب کردم به عنوان نفر ثابت این وزن برای مسابقات جهانی انتخاب شدم. پیش از این هم در مسابقات قهرمانی کشور موفق شده بودم در فینال واحدی را با اختلاف 8 امتیاز شکست دهم.

باقری گفت: در حال حاضر اردوی ما در استان گیلان دنبال می شود که میزبانی و امکانات خوبی دارد. باید از زحمات کادر فنی تیم ملی هم تشکر کنم که پا به پای کاراته کاها بوده و در روند آماده سازی تیم زحمت زیادی کشیده اند.

۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.