تورنمنت آزاد قزاقستان G1 – آلماتی؛عمیدی از مبارزه در فینال انصراف داد/ امید مدال نقره را به گردن آویخت

تورنمنت آزاد قزاقستان G1 – آلماتی؛عمیدی از مبارزه در فینال انصراف داد/ امید مدال نقره را به گردن آویخت
امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان با دو پیروزی راهی مرحله فینال تورنمنت آزاد قزاقستان شد اما به دلیل آسیب دیدگی و جلوگیری از تشدید این آسیب از ادامه مبارزات انصراف و مدال نقره را به گردن آویخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، چهارمین و آخرین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، از صبح امروز با مبارزات تکواندوکاران اوزان 87- و 87+ کیلوگرم مردان آغاز و امید عمیدی تنها نماینده کشورمان در این روز مدال نقره را به گردن آویخت.

تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان در این رقابتها، در نخستین گام با نتیجه 16 بر 2 "عسکر بایملدا" از قزاقستان را از پیش رو برداشت و سپس با نتیجه 13 بر 7 ، "ام بار اندیایه" فرانسوی را برد و راهی مرحله فینال شد.
تکواندوکار فرانسوی، چندی پیش در المپیک ارتش‌های جهان موفق به کسب مدال طلا شده بود و هم اکنون در رده نهم رنکینگ المپیکی و یکی از حریفان اصلی مردانی در رنکینگ است.

عمیدی که در دو مبارزه قبلی با آسیب دیدگی جزئی مواجه شده بود، با صلاحدید کادرفنی و برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی و حضوری مقتدرانه در تورنمنت کرواسی از شرکت در فینال انصراف داد و مدال نقره را به گردن آویخت.

نماینده کشورمان با این مدال ارزشمند، 6 امتیاز دیگر به اندوخته‌هایش در رنکینگ المپیکی وزن چهارم اضافه کرد.

این دوره از مسابقات از روز یکشنبه (3 آبانماه) در شهر "الماتی" قزاقستانی آغاز و امروز (چهارشنبه) پس از 4 روز پیکار به پایان رسید.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در این رقابتها با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری و امید عمیدی و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک بعنوان مربی حضور داشت که توسط آرمین هادى پور یک مدال طلا و توسط امید عمیدی یک مدال نقره را بدست آورد.

این رقابتها G1 بود و به دارندگان مدال طلا، 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه بازیهای المپیک ریو 2016 تعلق گرفت.


۶ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.