جودو قهرمانی جوانان جهان/ جوانان ایران هفتم شد

جودو قهرمانی جوانان جهان/ جوانان ایران هفتم شد
تیم جودو جوانان ایران با یک پیروزی و دو شکست به عنوان هفتم را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، رقابتهای جودو قهرمانی جوانان جهان امروز سه شنبه در بخش تیمی پیگیری شد که تیم کشورمان در اولین دیدار به مصاف آلمان را و با برتری در این دیدار راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

تیم ملی کشورمان در این مرحله یه دیدار مصر رفت و را شکست برابر حریف راهی گروه بازنده ها شد. جوانان کشورمان در گروه شانس مجدد در اولین پیکار نتیجه را به بلاروس واگذار و عنوان هفتم را به خود اختصاص داد. در این بخش تیم های ژاپن و گرجستان راهی بازی نهایی شدند. مصر در برابر روسیه و بلاروس در مصاف با ازبکستان هم برای کسب مدال برنز تلاش می کنند.

تیم ملی جوانان کشورمان در این مسابقات با ترکیب خجسته ، فتحی پور ، تیزتک ، نیک اقبال ، رشیدی ، ملک زاده و صفویه به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

در بخش انفرادی این مسابقات ژاپن با دو طلا ، دو نقره و یک برنز قهرمان شد. روسیه با دو طلا در جای دوم ایستاد و کره جنوبی با یک طلا ، یک نقره و سه برنز عنوان سوم را کسب کرد. تیم کشورمان نیز با یک عنوان پنجمی مهدی فتحی پور و یک عنوان هفتمی محمد رشنونژاد به کار خود پایان داد. قاسمی ، خجسته ، تیزتک ، نیک اقبال ، رشیدی ، ملک زاده و صفویه هم از دور رقابتها کنار رفتند.

۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.