بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
صبح امروز کیومرث هاشمی با حضور در خانه کشتی از تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه بازدید از اردوی تیمهای ملی اعزامی به رقابتهای کسب سهمیه المپیک صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در خانه کشتی از تمرینات تیم ملی کشتری فرنگی دیدن کردند.
در این بازدید رئیس کمیته ملی المپیک ضمن گفتگو با کادر فنی و ملی پوشان کشتی فرنگی گفت: در اردوی اول حضور نداشتم اما با شروع اردوی دوم از نزدیک شاهد زحمات عزیزان بودم هر چند که از شرایط کشتی‌گیران مطلع بودم اما گفتم با حضور در اردو به کادر فنی زحمتکش تیم و ملی پوشان خسته نباشید بگویم.
وی ادامه داد: شادابی که در چهره بچه‌ها می بینم حس خوشایندی است که نشان می‌دهد فضای روانی خوبی در اردو حاکم شده است به هر حال کشتی فرنگی در المپیک لندن سه مدال طلا گرفته است اما نباید فشار روانی روی این رشته و کادر فنی ایجاد شود باید توقعات را پایین آورد و بار روانی را کمتر کنیم تا کادر فنی و ملی پوشان بهتر کار کنند.
در ادامه محمد بنا سرمربی تیم ملی ضمن اشاره به برخی کمبودها ابراز امیدواری کرد تا کشتی فرنگی با تمرینات سختی که پشت سر می گذارد بتواند انتظارات را برآورده کند.
در خاتمه رئیس کمیته ملی المپیک عنوان داشت:کمیته ملی المپیک پیگیر دغدغه خاطر کادر فنی تیم ملی و آقای بنا خواهد بود و برای برطرف کردن کمبودها اقدامات لازم صورت خواهد گرفت و با تمام توان در کنار ملی پوشان کشتی کشورمان خواهد بود.

۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.