با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک : دوره مدیریت ورزشی ( المپیک سولیداریتی ) ویژه ادارات ورزش و جوانان استانها آغاز شد

با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک : دوره مدیریت ورزشی ( المپیک سولیداریتی ) ویژه ادارات ورزش و جوانان استانها آغاز شد
صبح امروز و با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک، مراسم افتتاحیه دوره آموزشی چهار روزه المپیک سولیداریتی ویژه ادارات ورزش و جوانان استانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدای این مراسم ناهید کریمی مدیر مرکز آموزش و همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان به بیان سرفصل های دروسی که طی این چهار روز به شرکت کنندگان دوره ارائه خواهند شد پرداخت.
در ادامه مهندس شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در بحث دوره های آموزشی که زیر نظر کمیته ملی المپیک برگزار می شود، در کنار آموزش ورزشکاران و مربیان تیم های ملی، کلاسهای آموزشی جهت مدیران ورزشی کشور نیز از اولویت های این نهاد است.
شهنازی ضمن اشاره به تجربیات دیگر کشورها در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مدیران ورزشی گفت: مفاهیمی را در این دوره خواهیم پرداخت که عمدتا از ارزشهای کمیته بین المللی المپیک است و آخرین مباحثی که در کمیته بین المللی المپیک به آن پرداخته می شود آرمانهای جنبش المپیک که در این دوره نیز تدریس می شود.
شایان ذکر است این دوره با حضور مدیران ادارات ورزش و جوانان استانها طی روزهای چهارم لغایت هفتم آبان ماه در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر مرکز آموزش و همبستگی کمیته ملی المپیک برگزار می شود.

۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.