دبیر انجمن فوتبالدستی: ملی پوشان ششم آبان به بلغارستان اعزام می شوند

دبیر انجمن فوتبالدستی: ملی پوشان ششم آبان به بلغارستان اعزام می شوند
دبیر انجمن فوتبال رومیز گفت : ملی پوشان کشورمان که قرار است به مسابقات بین المللی بلغارستان اعزام شوند ، هم اکنون در اردوی اصفهان در حال آماده سازی هستند و روز ششم آبان ماه جاری به صوفیه اعزام خواهند شد .

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ؛مصطفی آقاجان افزود: این مسابقات از تاریخ 8 تا دهم آبانماه جاری در پایتخت بلغارستان برگزار می شود و قرار است هشت ملی پوش متشکل از چهار ورزشکار آقا و چهار ملی پوش خانم در آن حضور یابند . علی شیرمحمدی ، پوریا شیخ الاسلامی ، عماد عزیزی ، رضا سرافرازی ، شکیبا زندی ، مریم پارسا ، ستاره امینی ، فاطمه ابهر نفرات اعزامی به بلغارستان را تشکیل می دهند.
وی افزود: تیم ملی کشورمان در این مسابقات را دکتر امیر غریبلو رییس انجمن فوتبال رو میز به عنوان مدیر تیم همراهی می کند.
دبیر انجمن فوتبال رومیز همچنین در خصوص مسابقات داخلی گفت : اواخر آبانماه جاری مسابقات قهرمانی اقایان و بانوان کشور را خواهیم داشت و سپس آذر ماه نیز رقابتهای لیگ را با حضور 16 تیم برگزار خواهیم کرد .
آقاجان در پایان با تاکید بر عنایت ویژه انجمن فوتبال رومیز به مسابقات لیگ کشوری تصریح کرد : زمان دقیق و مکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ را بزودی اعلام خواهیم کرد . البته مسابقات لیگ فعلا بصورت مجتمع برگزار می شود و انشاالله از سال آینده تلاش می کنیم که رقابتهای لیگ را به شکل رفت و برگشت برگزار کنیم .

۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.