مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا-هنگ کنگ؛ تیم های زیر 21 سال بانوان و آقایان راهی نیمه نهایی شدند

مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا-هنگ کنگ؛ تیم های زیر 21 سال بانوان و آقایان راهی نیمه نهایی شدند
در آغاز مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا در هنگ کنگ تیم های زیر 21 سال کشورمان در بخش بانوان و آقایان امروز اول آبان ماه به مصاف حریفان خود رفتند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ،تیم بانوان زیر 21 سال کشورمان با ترکیب فاطمه اسماعیل پور، فاطمه جلیلیان، ملیکا برون، آمنه شیرزادی، مهتاب زهتاب و نادیا احمدی با هدایت جمیله طهماسبی و زهرا اصلانی در مسابقات شرکت کرده است در گروه خود با تیم های سنگاپور، تایلند و هنگ کنگ رقابت کرد.
نمایندگان کشورمان در رقابت با سنگاپور 2 بر 1 به پیروزی رسیدند، 18 بر 0 از سد تایلند گذشتند و 12 بر 0 هنگ کنگ را مغلوب کردند. با این نتایج تیم ایران در این گروه در جایگاه نخست قرار گرفت و راهی مرحله بعد شد.
در بخش آقایان زیر 21 سال نیز قایقرانان کشورمان با ترکیب رامین هادی، رضا انصاری آستانه، رضا بیگی، سعید چاره جو، امیرحسین زمانی و میلاد جعفری با هدایت اشکان صیادی با تیم های مالزی، چین و ژاپن همگروه بود. قایقرانان کشورمان در این ماده در رقابت با مالزی 6 بر 3 به پیروزی دست یافتند، 18 بر 0 از تیم چین را از پیش رو برداشتند و 6 بر 4 بر ژاپن غلبه کردند. تیم مردان زیر 21 سال ایران با کسب عنوان نخست در گروه خود به دور بعد راه پیدا کرد.
این رقابت ها فردا 2 آبان ماه با برگزاری ادامه مسابقات دنبال خواهد شد.

۳ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.