پررنگ شدن اثر تست مرکز سنجش برای اعزام ورزشکاران

پررنگ شدن اثر تست مرکز سنجش برای اعزام ورزشکاران
سرپرست آکادمی ملی المپیک طی پیشنهادی به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان خواستار حضور ورزشکاران پیش از اعزام به مسابقات مختلف بین المللی و به خصوص المپیک ریو در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آ کادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک با داشتن امکانات وتجهیزات لازم، قابلیت ارائه خدمات زیادی به ورزشکاران به ویژه برای تست گیری از آنها جهت تعیین میزان و وضعیت آمادگی جسمانی شان دارد؛ برهمین اساس فضل الله باقرزاده، سرپرست آکادمی ملی المپیک توجه ویژه به این مرکز و از سرگیری فعالیت های آن برای سرویس دهی به قهرمانان ورزشی را جزو اولویت های کاری خود در آغاز مدیریت این آکادمی قرار داده است.
حضور ورزشکاران اعزامی به میادین مختلف به خصوص بازی های المپیک ریو و... در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک جهت تست گیری از آنها و ارزیابی وضعیت آمادگی جسمانی شان، یکی از تصمیماتی است که در رابطه با ازسرگیری فعالیت مرکز سنجش آکادمی توسط باقرزاده گرفته شده و این موضوع را با جناب دکتر نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان مطرح نموده است.
این طرح پس از جلسه کارگروه خود و حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مجدد شروع به کار خواهد نمود.
بدین ترتیب از این پس آکادمی ملی المپیک شاهد حضور بیشتر قهرمانان رشته های مختلف در مرکز سنجش خواهد بود، جاییکه متعلق به خود آنهاست. مدیریت مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک بر عهده پیمان فخری است.   
 

۲۹ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.