برای همدردی با کودکان سرطانی موسسه محک؛توکلی ، مولایی و رستمی موی سر خود را تراشیدند‬

برای همدردی با کودکان سرطانی موسسه محک؛توکلی ، مولایی و رستمی موی سر خود را تراشیدند‬
در راستای همدردی و همسویی با کودکان مبتلا به بیماری سرطان، موسسه محک حسین توکلی (سرمربی تیم ملی ) ، بهادر مولایی (نایب قهرمان فوق سنگین جهان ) و کیانوش رستمی (قهرمان طلایی دسته 85 کیلوگرم جهان) موهای سر خود را تراشیدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ حسین توکلی (سرمربی تیم ملی وزنه برداری )، بهادر مولای (نایب قهرمان فوق سنگین وزنه برداری جهان ) و کیانوش رستمی (قهرمان طلایی دسته 85 کیلوگرم جهان ودارنده نشان برنز المپیک) بابت همدردی وهمدلی با بچه های سرطانی موسسه محک موی سر خود را تراشیدند تا ثابت کنند قهرمانان و ستاره های وزنه برداری ایران همواره درکنارافتخارآفرینی های خود منش و مرام پهلوانی را سرلوحه قرار داده و هیچ وقت خودرا از مردمشان جدا نمی بینند. تراشیدن موی سر به دلیل حمایت از بیماران سرطانی اقدام نمادینی است که بی شک تاثیر مهمی در بازگشت روحیه بیمار و تسریع روند درمان خواهد داشت چون ورزشکاران و قهرمانان این دیار همیشه الگو و طلایه داران اخلاق جوانمردی وروح پهلوانی هستند تا در این راستا جامعه نیز هم سوی این قهرمانان در این رفتار حسنه پیش قدم شوند.

تاثیر گذاری اخلاق و منش  قهرمانان و پهلوانان این مرز و بوم از زمان پوریای ولی، تا به امروزکه اندکی رفتار و منش پهلوانی در جامعه رخت بر بسته ؛ می تواند این تلنگر را  به قهرمانان  و ستاره های بزرگ ورزش کشور بزند که غیر از مدال آوری و قهرمانی در رقابتهای جهانی  و المپیک قهرمانان این مرزوبوم همواره باید الگوهایی شایسته برای ملت خود باشند. ضمنا آنها با اشاعه این فرهنگ و رفتارپسندیده و نیکو در بطن جامعه می توانند روند بسیار مهمی در بازسازی اخلاق ورزشی در میادین داخلی و بین المللی  ایجاد کنند.

۲۹ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.