وادا طرح پیشنهادی IOC را 26 آبان بررسی می کند

وادا طرح پیشنهادی IOC را 26 آبان بررسی می کند
آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ(WADA) درخواست کمیته بین المللی المپیک(IOC) مبنی بر عهده گرفتن نمونه گیری از ورزشکاران تمامی فدراسیون های بین المللی را در روزهای 26 و 27 آبان ماه بررسی می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی به نقل از آسوشیتدپرس ، به دنبال مصوبه اخیر هیات اجرایی IOC مبنی بر سلب مسئولیت نمونه گیری دوپینگ از فدراسیون های بین المللی و تفویض آن به وادا که با هدف مبارزه با تخلفات و تقلب های فدراسیون های بین المللی ارائه شد ، سر کریگ ریدای رئیس وادا گفت: این موضوع در نشست پیش روی کمیته اجرایی و هیات رئیسه( 26 و 27 آبان ماه) در کلرادو بررسی می شود.
 ریدای گفت: تا پیش از برگزاری این نشست هرگز اظهار نظری منفی یا مثبت درباره این طرح پیشنهادی نخواهم داشت.
 رئیس وادا گفت:در حال حاضر بودجه سالانه وادا برای پیشبرد اهداف و برنامه های مختلف 26 میلیون دلار است و نمونه ها از طریق آزمایشگاه های مورد تایید ما  تحت بررسی و آنالیز قرار می گیرند ، مطمئنا برعهده گرفتن مستقیم مسئولیت اجرایی آزمایش ها و به طور کلی این طرح پیشنهادی نیازمند یک برنامه ریزی و بودجه بندی جدید است.
وی افزود:  با توجه به اینکه این طرح پیشنهادی هزینه بر است در صورتی که وادا با آن موافقت کند، لازم است فدراسیون ها و سازمان های بین المللی هزینه اجرای آن را به وادا بپردازند.

۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.