طبق توافق با معاونت آموزشی وزارت ورزش انجام می شود؛یکپارچه شدن سیستم آموزش فدراسیون های ورزشی در آکادمی ملی المپیک

طبق توافق با معاونت آموزشی وزارت ورزش انجام می شود؛یکپارچه شدن سیستم آموزش فدراسیون های ورزشی در آکادمی ملی المپیک
سرپرست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک طی نشستی با معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان ضمن تاکید بر مشارکت این دو نهاد برای یکپارچه کردن سیستم آموزش فدراسیون های ورزشی، موافقت این معاونت مربوطه را برای همکاری در این زمینه جلب کرد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، فضل الله باقرزاده که هفته گذشته با تصمیم و تصویب اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به عنوان سرپرست آکادمی ملی المپیک انتخاب شد، نشستی با دکتر عبدالحمید احمدی، معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان برگزار کرد.

در این نشست که مهران سررشته معاون اجرایی، پیمان فخری مدیر مرکز سنجش و اویسی مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک نیز در آن حضور داشتند، تعامل میان آکادمی ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در راستای هم افزایی ارائه خدمات به فدراسیون های ورزشی و به خصوص بهبود کمی و کیفی مسائل آموزشی به عنوان یکی از مهمترین محورها، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این زمینه دکتر باقرزاده با اشاره به امکاناتی که آکادمی ملی المپیک برای خدمات رسانی به فدراسیون ها و قهرمانان ورزشی در اختیار دارد، از معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان خواست مساعدت و همکاری لازم را برای ارائه بهتر خدمات به جامعه ورزش داشته باشد.

یکپارچه شدن سیستم آموزش به فدراسیون های ورزشی با لحاظ کردن افزایش کمی و کیفی آن، هدف اصلی از طرح تعامل میان آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان بود که مورد موافقت دکتر عبدالحمید احمدی هم قرار گرفت.

در همین راستا قرار بر این شد سه شنبه هفته آینده نشست دیگری میان دکتر عبدالحمید احمدی وهمکاران وی در بخش معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با مدیران آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شده و طی آن همکاری این دو نهاد در راستای ارائه خدمات آموزشی به فدراسیون های ورزشی وارد فاز اجرایی شود.

۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.