درخشش ایرانی ها در مسابقات قهرمانی غرب آسیا و آسیای میانه ؛کسب عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی برای تیم های ملی

درخشش ایرانی ها در مسابقات قهرمانی غرب آسیا و آسیای میانه ؛کسب عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی برای تیم های ملی
تنیسورهای کشورمان با کسب عناوین برتر، هفته نخست مسابقات قهرمانی غرب آسیا و آسیای میانه را به پایان رساندند.

به روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تنیس؛ هفته نخست رقابت های تنیس مسابقات قهرمانی غرب آسیا و آسیای میانه با کسب عناوین مختلف برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

در آخرین روز این بازیها نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که در نخستین دیدار بخش دختران مهتا خانلو تنیسور تهرانی با نتیجه ( ۳-۶ و ۲-۶ ) مقابل نور دیب از لبنان شکست خورد و نائب قهرمان شد. مهشاد شعیبی تنیسوری از خراسان رضوی با نتیجه ( ۱-۴ و ۱-۴ ) دیگر نماینده میزبان را شکست داد و در جایگاه سوم ایستاد و در نهایت در آخرین دیدار بخش انفرادی سیاوش شیردل از خراسان رضوی با نتیجه ( ۱-۴ و ۲-۴ ) تنیسوری از سوریه را مغلوب کرد و سوم شد.

در ادامه این بازیها نمایندگان کشورمان در بخش ۲ نفره نیز به رقابت با حریفان خود پرداختند و در بخش پسران تیم ایران متشکل از سهراب دگمه چین و سیاوش شیردل با نتیجه ( ۶-۲ ، ۳-۶ و ۳-۱۰ ) مقابل زوجی از سوریه و اردن شکست خورد و نائب قهرمان شد و در بخش دختران تیم ایران با ترکیب مهتا خانلو و مهشاد شعیبی به مصاف تیم لبنان رفت و در نهایت با نتیجه ( ۱-۶ و ۶-۷ ) به برتری رسید و صاحب عنوان قهرمانی شد.

به این ترتیب تنیسورهای کشورمان با کسب عناوین قهرمانی، نائب قهرمانی و ۲ عنوان سومی به کار خود در هفته نخست بازیها پایان دادند تا پس از استراحت یک روزه از فردا رقابت خود را در هفته دوم آغاز کنند.

این رقابت ها از ۲۲ مهر ماه آغاز و تا یکم آبان در شهر بیروت پیگیری می شود و نفرات برتر به عضویت تیم منتخب غرب آسیا و آسیای میانه در می آیند.

در این دوره از مسابقات ۱۵ تنیسور در بخش دختران و ۲۲ بازیکن در بخش پسران حضور دارند.

 سرپرستی تنیسورهای کشورمان بر عهده فرشاد صفتی است و فرناز فصیحی و فرشید زیدی هدایت تیم های ملی کشورمان را بر عهده دارند.

یاد آور می شود: مسابقات زیر نظر امیر برقعی مسئول فدراسیون جهانی تنیس در غرب و آسیای میانه برگزار و سرداوری بازیها نیز بر عهده تانیوس کنعان از لبنان است.

۲۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.