اعزام بانوان شمشیرباز اسلحه سابر و فلوره به اردوی آماده سازی اوکراین

اعزام بانوان شمشیرباز اسلحه سابر و فلوره به اردوی آماده سازی اوکراین
نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی در امور بانوان با تاکید بر اینکه ملی پوشان این رشته از ابتدای امسال تمرینات منظمی داشته اند، گفت که طی هفته جاری اعضای تیم اسلحه سابر و فلوره برای برگزاری اردوی آماده سازی به اوکراین سفر می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شهناز کرود  اظهارداشت: از ابتدای سال 94 تلاش مان این بود که هر ماه برای اعضای تیم ملی بانوان در هر سه اسلحه اردو داشته باشیم و تقریبا موفق شدیم این برنامه را اجرایی هم کنیم.

وی با اشاره به نتایج خوب برگزاری اردوی متوالی برای بانوان ملی پوش خاطرنشان کرد: بعضی از مراحل این اردوها در تهران و در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد. ضمن اینکه یک مرحله اردو هم درجزیره کیش (10 تا 17 شهریورماه) داشتیم. بعد از این اردو بود که ملی پوشان در قالب تیم دانشگاه آزاد در تورنمنت بانکوک شرکت کردند و اتفاقا موفق به کسب نتایج خوبی هم شدند.

نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی در امور بانوان تصریح کرد: در جریان این رقابت ها و در اسلحه اپه مهسا پوررحمتی به عنوان نخست دست یافت و اعظم بختی و سکینه نوری هم مشترکا سوم شدند. در اسلحه فلوره هم به عنوان دوم بخش تیمی دست یافتیم و در بخش تیمی اسلحه سابر هم عنوان سوم را به دست آوردیم. این بهترین نتیجه ممکنی بود که در بخش بانوان می توانستیم به دست بیاوریم.

کرود همچنین تاکید کرد: در ادامه برنامه های آماده سازی پیش بینی شده برای بانوان ملی پوش شمشیربازی، اعضای تیم های اسلحه سابر و فلوره به اردوی آماده سازی اوکراین اعزام می شوند. پیش بینی اولیه برای برگزاری این اردو 27 مهر تا 18 آبان ماه بود و اینکه 10 روز اول اردو به تیم اسلحه سابر و 10 روز دوم به اسلحه فلوره اختصاص داشته باشد. اما به خاطر تاخیر در صدور روادید احتمالا این اردو از 29 مهرماه آغاز خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی در امور بانوان گفت: قطعا با مساعدت ریاست فدراسیون تا پایان سال برنامه های آماده سازی دیگری هم برای تیم های ملی بانوان پیش بینی و اجرا وخواهد شد چون با حضور متوالی در تمرین و مسابقه است که بانوان می توانند در میادین رسمی نتیجه بگیرند.

۲۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.