تیم ملی وزنه برداری با ترکیب کامل به دوئل جهانی امریکا اعزام می شود

تیم ملی وزنه برداری با ترکیب کامل به دوئل جهانی امریکا اعزام می شود
تمامی اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری پس از جلسه ای که بیش از دو ساعت به طول انجامید از برگزاری لیگ رضایت کامل داشتند و مهم ترین موضوع جلسه نیز رکورد گیری از ملی پوشان بود که تمامی اعضاء موافقت خود را با اعزام تیم کامل (8 نفره) به دوئل جهانی اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ یک روز پس از اتمام لیگ برتر در هفته دوم و رکورد گیری نهایی تیم ملی بزرگسالان در تالار وزنه برداری ورزشگاه آزادی، امروز شنبه 25 مهر کمیته فنی با اکثریت اعضاء تشکیل جلسه داد.علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، محمد نصیری مشاور عالی رییس فدراسیون، محمد زهتاب، نصرالله دهنوی، مهدی عطار اشرفی، عبدالکریم پورکیان، علی پاکیزه جمع، سجاد انوشیروانی و حسین توکلی،سید مهدی پانزوان و محسن بیرانوند کادر فنی تیم ملی در این جلسه  حضور داشتند . محور اصلی این جلسه اعزام تیم کامل (8 وزنه بردار) به مسابقات جهانی امریکا و انتخابی المپیک ریو بود. تا حدودی نیز ترکیب 8 نفره تیم اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شد. حسین توکلی درابتدای جلسه مختصر عملکرد این نفرات را به اعضاء توضیح داد.

لیگ برتر با استاندارد جهانی و حرفه ای دنبال شد

اکثریت اعضای کمیته فنی با توجه به اینکه تجربه حضور در رقابتهای بین المللی را در کارنامه خود دارند از برگزاری لیگ برتر با کیفیت بالا و استاندارهای جهانی از زحمات و عملکرد موفقیت آمیز علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری تقدیر و تشکر کردند و به اتفاق اعلام کردند که پخش مستقیم رقابتها وزنه برداری تاثیر عالی در جامعه داشته و علاقمندان این رشته تماس های زیادی برای این مهم با ما داشتند که مردم بسیار راضی هستند.

وادا بدون هماهنگی از ملی پوشان آزمایش گرفت

هفته پیش افسران کمیته جهانی ضد دوپینگ(وادا) از ملی پوشان حاضر در اردو آزمایش دوپینگ به عمل آوردند.این مسئله تاثیر بسیار زیادی در سلامت بودن این تیم دارد که بدون هیچ واهمه تست از ملی پوشان صورت گرفت. این پروسه تا اندازه  زیادی با موفقیت در مسابقات جهانی مساوی است.مبارزه با دوپینگ به پیشرفت وزنه برداری کمک می کند و گرفتن تست دوپینگ از نفرات حاضردر لیگ برتربه صورت سفت وسخت انجام می شود تا آیین نامه  مسابقات لیگ به خوبی  به اجرا درآید.

 مصدومیت محمدپور شوک بزرگی بود

اعضای کمیته فنی ناراحتی خود را برای از دست دادن یک مهره ارزشمند ومدال آور مسابقات جهانی اعلام کردند . سعید با روحیه و انگیزه مثال زدنی  کار خود را شروع کرد ولی در حرکت آخر یک ضرب با مصدومیت مواجه شد. محمدپور برای رکورد گیری در هفته دوم به روی تخته آمد تا شایستگی خود را به نمایش بگذارد.

اولویت باشگاهها اهداف ملی باشد

در این جلسه به اهمیت بالای  لیگ برتر وزنه برداری از سوی اعضای کمیته فنی اشاره شد .وقتی لیگ با این قدرت و پر بار برگزار می شود باید باشگاهها تمام هم و غم خود را برای موفقیت تیم های ملی وزنه برداری به کار بگیرند تا استعدادهای این مرز وبوم به شکوفایی برسند تا از دل باشگاهها بهترین نفرات به سطح اول وزنه برداری کشور معرفی شوند. 

۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۵:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.