جمیله طهماسبی مربی تیم ملی کانوپولوی بانوان:فقط برای قهرمانی به هنگ کنگ می رویم

جمیله طهماسبی مربی تیم ملی کانوپولوی بانوان:فقط برای قهرمانی به هنگ کنگ می رویم
مربی تیم ملی کانوپولوی بانوان در رده سنی جوانان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا شرایط تیمش را بسیار مناسب دانست و عنوان کرد: پس از پشت سر نهادن 7 مرحله اردو در بهترین شرایط به سر می بریم و فقی برای قهرمانی به هنگ کنگ خواهیم رفت.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی  ؛جمیله طهماسبی تصریح کرد: اردوها برای مسابقات قهرمانی آسیا از تیرماه با حضور 14 قایقران آغاز شد. نفرات منتخب از بین بهترین ورزشکاران حاضر در لیگ و قهرمانی کشور جذب شدند. 5 مرحله اردو در فریدونکنار و بابلسر داشتیم و 2 مرحله اردو هم در دریاچه آزادی برگزار کردیم و نهایتا با 6 قایقران عازم مسابقات خواهیم شد.
وی با بیان این مطلب که این مسابقات برای اولین بار در سطح آسیا در رده سنی جوانان برگزار می شود تشریح کرد: چندین دوره در بخش بانوان اعلام شد که مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان هم برگزار خواهد شد اما نهایتا تیم ها به حد نصاب نرسیدند و رقابت ها برگزار نشد اما در این دوره با اعلام آمادگی 4 تیم مسابقات برگزار خواهد شد. به جز تیم کشورمان، هنگ کنگ، تایلند و سنگاپور در مسابقات شرکت خواهند کرد.
طهماسبی قایقرانان تیمش را دارای پتانسیل خوبی دانست و بیان کرد: درست است که بچه های ما تجربه مسابقه بین المللی ندارند اما از پتانسیل خوبی برخوردار هستند و از ابتدا تیم برای قهرمانی در آسیا و کسب سهمیه جهانی عازم بسته شده و با این هدف کار را آغاز کردیم و فکر می کنم بتوانیم با تمرینات فشرده ای که برگزار کردیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.
مربی تیم ملی کانوپولوی بانوان جوانان خاطرنشان کرد: قایقرانان جوان ما در بخش بانوان، این شیرزنان کوچک ایرانی، اهداف بزرگی را دنبال می کنند و با توجه به اینکه در بهترین شرایط به سر می برند امید بسیار به این تیم داریم و فکر می کنم شایسته بهترین ها هستند.
طهماسبی در پایان گفت: بانوان کانوپولوی ایران همیشه در آسیا بهترین بودند. این بار امیدواریم تیم جوانان هم نتیجه قابل قبولی کسب کنند و کانوپولوی بانوان چون همیشه بر قله آسیا بدرخشند.

۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.