پس از کسب عنوان قهرمانی، یک نقره و دو برنز در آسیا قهرمانان شطرنج کشورمان به میهن بازگشتند

پس از کسب عنوان قهرمانی، یک نقره و دو برنز در آسیا قهرمانان شطرنج کشورمان به میهن بازگشتند
سه نماینده شطرنج کشورمان پس از کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا بامداد امروز با استقبال مسئولان فدراسیون و جمعی دیگر از شطرنجبازان و علاقه مندان به این رشته، به میهن بازگشتند.

 به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، نمایندگان اعزامی شطرنج کشورمان به رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا پس از کسب عنوان قهرمانی(یک طلا)، یک نقره و دو برنز بامداد امروز چهارشنبه 22 بهمن به میهن بازگشتند.

مهرداد پهلوان زاده دبیر فدراسیون شطرنج، افشین تهرانی مدیر تیم های ملی رده های سنی و سید جواد علوی قهرمان شطرنج کشور از جمله افرادی بودند که در مراسم استقبال از قهرمانان شطرنج کشور حضور داشتند.بازگشت ملی پوشان کشورمان با پوشش خبری رسانه های تصویری نیز همراه بود.

در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا که 11 تا 19 مهر به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار شد، مسعود مصدق پور که در رقابتهای بخش برق آسا و سریع نیز به ترتیب موفق به کسب مدال های نقره و برنز شده بود در بخش اصلی و در پایان 9 دور رقابت موفق شد با 7/5 امتیاز به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. نیما جوانبخت دیگر نماینده کشورمان نیز با 6 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز را از آن خود کرد.آنوشا مهدیان نیز در رده هفتم جدول جای گرفت.

۲۲ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.