آئین رونمایی از باشگاه مخاطبان فدراسیون شنا با حمایت بانک دی برگزار شد

آئین رونمایی از باشگاه مخاطبان فدراسیون شنا با حمایت بانک دی برگزار شد
آئین رونمایی از باشگاه مخاطبان و تقدیر از مدال آوران و خانواده شهدا و ایثارگران فدراسیون شنا با معرفی بانک دی به عنوان حامی اصلی این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عصر امروز (سه شنبه) خانواده بزرگ ورزش‌های آبی ایران برای برپایی آئین رونمایی از باشگاه مخاطبان و معرفی بان دی بعنوان اسپانسر و حامی اصلی فدراسیون گرد هم آمدند. این مراسم از ساعت ۱۶:۳۰ در ساختمان گنجینه اسناد ملی به همت فدراسیون شنا و بانک دی به عنوان حامی اصلی ورزش های آبی ایران برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران مجری برنامه به میهمانان خیرمقدم گفت و مسئولان حاضر در جلسه چند کلامی صحبت کردند. در این گردهم آیی کلیپی از فعالیت های فدراسیون شنا و بانک دی پخش شد و چند نفر از اعضای ارشد حاضر نماد این بانک را رونمایی کردند. در ادامه از خانواده شهدا، ایثارگران  و پیشکوتان تجلیل شد و لوح یادبودی به امضای طرفین رسید. تقدیر از قهرمانان مدال آور ایران در مسابقات رده سنی آسیا و پذیرایی هم پایان بخش این نشست بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی (رئیس بنیاد شهید)، نصرالله سجادی (معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان)، احمد شفیع زاده (مدیرعامل بانک دی)، بهرام افشارزاده (مشاورعالی وزیر ورزش در امور بین الملل)، محسن رضوانی (رئیس فدراسیون شنا)، خانواده شهدا و ایثارگران، اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان و قهرمانان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از اعضای حاضر در این گرد هم آیی بودند.

۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۹:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.