دیدار دبیر کل پارالمپیک آسیا با شاهرخ شهنازی

دیدار دبیر کل پارالمپیک آسیا با شاهرخ شهنازی
طلارق سویی دبیر کل پارالمپیک آسیا با حضور در کمیته ملی المپیک با شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار طلارق سویی دبیر کل پارالمپیک آسیا ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران ابراز داشت:بسیار خوشحالم که در خدمت دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران هستم واز حمایت هایی  کمیته ملی المپیک از پارالمپیک و ارتباط خوبی که بین این دو وجود دارد بسیار خوشحالم وطی بازدیدی که از اماکن مختلف ورزش ایران داشته ام باید گفت امکانات خوبی در زمینه ورزش دارید.
وی گفت:پارالمپیک اگر چه نهاد مستقلی است ولی نیاز به حمایت دیگر بخش ها نیز دارد و امیدوارم کمیته ملی المپیک حمایت خود را از پارالمپیک داشته باشد.
درادامه شهنازی ضمن خیر مقدم به طارق سویی و تبریک هفته پارالمپیک خاطرنشان کرد:مسئولان کمیته پارالمپیک ایران زحمات خستگی ناپذیری برای رشد ورزش در بین معلولان و جانبازن کشیده اند و به شخصه معتقدم می بایست قدرشناس این عزیزان بود و هر گونه حمایتی از دست ما بر بیاید از پارالمپیک انجام خواهیم داد و در عین حالی انتظار داریم پارالمپیک آسیا نیز حمایت همه جانبه ای از پارالمپیک کشورمان داشته باشد.
وی ادامه داد:پیشنهاد می دهم کمیته پارالمپیک آسیا کمیته ای و یا نماینده ای در شورای المپیک آسیا و یا کمیته بین المللی داشته باشد و کمیته ملی المپیک حمایت لازم ار در این زمینه خواهد داشت.



۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.