نظارت بر رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور؛ کادر فنی تیم ملی جوانان به همدان می رود

نظارت بر رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور؛ کادر فنی تیم ملی جوانان به همدان می رود
سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور به همراه وحید ربیعی، مربی این تیم، با حضور در همدان رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور را از نزدیک نظاره گر خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور امسال، بعد از مدتها در دو رده سنی 17-18 سال و 19-20 سال برگزار می شود که میزبانی رقابتهای رده سنی 17-18 سال به همدان واگذار شده و قرار است این رقابتها با حضور 119 وزنه بردار از 24 استان کشور طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری (22، 23 و 24 مهر ماه) در مجموعه ورزشی تختی برگزار شود. به همین منظور کادر فنی تیم ملی وزنه برداری جوانان راهی همدان می شود تا از فردا مسابقات را زیر نظر بگیرد. سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان با تائید این خبر گفت: ما به مسابقات قهرمانی جوانان کشور به چشم انتخابی تیم ملی نگاه می کنیم. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است نفرات برتر به دور جدید اردوهای تیم ملی جوانان که از روز هشتم آبان ماه در قزوین برگزار می شود دعوت شوند.

انوشیروانی افزود: همزمان با این اردو، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور در رده سنی 19 و 20 سال هم در مسجد سلیمان برگزار می شود که من به شخصه در محل مسابقات حاضر خواهم بود تا با شناسایی نفرات برتر، گروه دوم اردونشیان را نیز به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کنیم.

نایب قهرمان المپیک لندن با بیان اینکه اردوهای تیم ملی وزنه برداری جوانان تا مسابقات جهانی جوانان ادامه خواهد یافت خاطرنشان کرد: هدفگذاری اصلی ما آماده سازی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان است که خرداد ماه سال آینده در تونس برگزار می شود. به همین منظور تا پایان مسابقات جهانی بزرگسالان در قزوین اردو می زنیم و پس از آن تمرینات را در کمپ تیم  های ملی پیگیری می کنیم، تا انشالله با تیمی آماده و کامل در مسابقات جهانی حضور داشته باشیم.

۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.